مشخصات و طراحی ظاهری گوشی هوشمند میان رده سامسونگ Galaxy A۸۲ به بیرون درز شد.

طراحی و مشخصات Samsung Galaxy A۸۲ فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، طبق شایعات بسیاری، سامسونگ در حال آماده سازی برای توسعه خانواده گوشی های هوشمند خوش قیمت سری A با Galaxy A۸۲ است. تأیید جدی این امر، ظهور دستگاه در پایگاه داده‌های Google Play بود. دستگاهی به نام Galaxy Quantum ۲ معروف به مدل کوانتومی پایه Galaxy A۸۲ است و مجهز به ۶ گیگابایت رم و چیپ ست اسنپدراگون ۸۵۵+ قدرتمند است.

از نظر طراحی و مشخصات ظاهری، محصول جدید به سختی با گلکسی A۵۲ و A۷۲ که قبلاً ارائه شده بود، قابل تشخیص است. با این تفاوت که فریم دور نمایشگر FHD + ۲۴۰۰ ۱۰۸۰ پیکسل نازک تر است. علاوه بر این، وجود یک حفره برای دوربین جلو، شایعات مربوط به بازگشت ماژول دوربین اصلی چرخشی را همانطور که در Galaxy A۸۰ پیاده سازی شد رد می‌کند و پیش از پایان Q۲ انتظار می‌رود اولین گلکسی A۸۲ سامسونگ و نوع کوانتومی آن عرضه شود.

با نگاهی به مشخصات گلکسی A۷۲ و گلکسی A۵۲، می توان فرض کرد که گلکسی A۸۲ یک پنل OLED، مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت IP۶۷، باتری با ظرفیت حداقل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و نرخ تازه سازی صفحه نمایش حداقل ۹۰ دریافت خواهد کرد و قیمت دستگاه می تواند در حدود ۵۰۰ دلار باشد.

لازم به ذکر است که اطلاعات قبلی حاکی از آن است که Galaxy A۸۲ با ارائه یک دوربین چرخان جانشین Galaxy A۸۰ خواهد بود. شایعات حاکی از آن بود که این ویژگی منحصر به فرد را از نسل قبلی خود به ارث خواهد برد و با افتخار به اولین گوشی هوشمند ۵G با دوربین چرخان تبدیل می‌شود.

در مورد خود دوربین، منابع مختلف می گویند که این دوربین شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX۶۸۶ خواهد بود. این اولین بار نیست که سامسونگ از سنسور و سیستم دوربین‌های شرکت‌های دیگر استفاده می‌کند و مانند همیشه ظاهراً سونی بازهم به دیگران ارجح است.

اطلاعات از پایگاه داده ارائه شده توسط AnTuTu نشان می‌دهد که بستر سخت افزاری این گوشی هوشمند Snapdragon ۸۵۵+  خواهد بود و شاید یکی از دلایل انتخاب این تراشه به این دلیل باشد که تمرکز سامسونگ نیز بر بازارهای خاصی است.

این احتمال وجود دارد که گلکسی A۸۲ قبل از هر جا در بازار چین عرضه شود، جایی که همه دستگاه‌های غیر معمول را دوست دارند و شرکت‌ها خیلی از محصولات خود را در چین عرضه می‌کنند. اما این فقط یک فرض است و در واقع چگونه اوضاع پیش خواهد رفت در هنگام عرضه نهایی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.