نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، از عدم تحقق وعده دولت برای اجرای فاز اول تزریق واکسن کرونا تا انتهای سال ۹۹ انتقاد کرد.

وعده دولت برای اجرای فاز اول تزریق واکسن کرونا محقق نشد/نشانه های خیز چهارم کرونامشهود است

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی   گزارش قدس آنلاین، به ضمن انتقاد از عملکرد دولت در اجرای فاز اول تزریق واکسن کرونا خواستار پوشش واکسیناسیون با سرعت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای ایجاد شرایطی مطلوب در کشور شد.

وی افزود: اهمیت واکسیناسیون در قطع زنجیره انتقال برای رسیدن به ثبات در مدیریت همه گیری بیماری کووید در محافل و مجامع علمی به خوبی مطرح گردیده و در همین راستا سرعت ایمن‌سازی در کشورهای مختلف با سرعت چشمگیری رو به افزایش می‌باشد، در حالیکه همچنان در دولت تدبیر وعده یک میلیون و سیصد هزار دوز واکسن در فاز اول تا انتهای سال ۹۹ حتی به میزان یک چهارم نیز محقق نشد.

نماینده مشهد و کلات  در  مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از اینکه دولت نتوانست به وعده‌های کمی واکسیناسیون خود در فاز اول جامه عمل بپوشاند، عدول از سند خود را در دستور کار قرار داد و بی‌نظمی‌هایی در  اولویت‌بندی ایمن‌سازی شکل گرفت و شاهد آن بودیم که بدون تکمیل شدن اولویت‌های فاز اول، پوشش ناقصی از فازهای بعدی را داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: به صورت ویژه توصیه می‌شود پوشش واکسیناسیون با سرعت بیشتر و برنامه ریزی دقیق‌تری پیگیری شود تا شاهد شرایط بهتری در کشور باشیم.

وی ادامه داد:  با توجه به نشانه‌های خیز چهارم بیماری در کشور، از مردم عزیز مصرانه تقاضا داریم تا اصول بهداشتی را به صورت جدی رعایت نمایند تا در شرایط بحرانی دیگری قرار نگیریم.

پایان پیام

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.