رییس جهاد کشاورزی جوین گفت: حمایت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و افزایش بهره‌وری یکی از راهکارهای تحقق شعار سال و افزایش تولید است.

حمایت از سرمایه‌گذار و افزایش بهره‌وری راهکار تحقق شعار سال است

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر قارزی در مورد "سال تولید،  پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" افزود: شعار سال ۱۴۰۰ همچون سالهای اخیر حول محور تولید و اشتغال و معیشت نامگذاری شده که بیانگر اهمیت موضوع تولید و اشتغال و سرمایه گذاری در کشور است.

وی ادامه داد: به طور یقین حمایت از بخش خصوصی، رفع موانع تولید، پشتیبانی از تولید داخلی و تولید محصولات با کیفیت یکی از مهمترین اولویت‌های جهاد کشاورزی جوین در تحقق شعار سال خواهد بود.

رییس جهاد کشاورزی جوین گفت: یکی از مهمترین اهداف جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، ایجاد چرخه کامل تولید و اشتغالزایی بیشتر است که علاوه بر تامین نیازهای کشور، رشد اقتصادی را به همراه دارد.

وی افزود: حمایتهای دولت از بخش کشاورزی افزایش ۲۵ درصدی تولید محصولات کشاورزی شهرستان جوین را در واحد سطح به همراه داشته است.

قارزی گفت: بر این اساس هم‌اینک با افزایش بازده تولید ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات زراعی و ۱۹ هزار تن محصول باغی در جوین تولید می شود.

وسعت زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، پیاز، انگور و پسته است. این شهرستان ۱۲ هزار بهره بردار در بخشهای کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور دارد.

جوین در فاصله ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.