کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز در گرمترین ساعت دمای مشهد با ۱۳ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۶درجه سانتیگراد می‌رسد، گفت: از فردا شاهد افزایش دما خواهیم بود و پایان هفته گرمی برای خراسان رضوی انتظار داریم.

خراسان رضوی گرم می‌شود/ باد با سرعت ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت سرخس را درنوردید

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی تا پایان هفته جاری همچنان فعال خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: امروز وزش باد شدید در بعضی ساعات، بارش‌های پراکنده رگباری و کاهش دما در استان و شهر مشهد قابل پیش بینی است.

وی با بیان اینکه امروز در گرم‌ترین ساعت دمای مشهد با ۱۳ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۶درجه سانتیگراد می‌رسد، گفت: از فردا شاهد افزایش دما خواهیم بود و پایان هفته گرمی برای خراسان رضوی انتظار داریم.

 گزارش وضع هوای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته:

اثمری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۴ درجه سلسیوس خنک‎‌ترین و سرخس  با بیشینه دمای۳۷ درجه سلسیوس گرم‎‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند،گفت: طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به ترتیب ۹ و ۲۹ درجه سلسیوس بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: طی این مدت بیشترین بارش از سرخس با ۴.۳ میلیمتر گزارش شده  و حجم بارندگی در مشهد نیز مدت ۳.۴ میلیمتر بوده است؛ همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سرخس  با ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گفتنی است؛ طبق گفته محسن نجات، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، شب گذشته بارش‌های رگباری باران ۱۴ شهرستان این استان را فرا گرفت اما هنوز خبری از خسارت سیلاب و طوفان در این استان گزارش نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.