نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی صبح امروز گفت که کارگروهی در مجلس برای نظارت بر نحوه اجرای سند همکاری بین ایران و چین تشکیل می‌شود.

مجلس کارگروه نظارت بر اجرای سند همکاری ایران و چین تشکیل می‌دهد

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به موارد مطروحه در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: در این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی تحلیلی نسبت به مسائل سال گذشته داشت و تاکید کرد که اگر ما قوی باشیم و با اقتدار برخورد کنیم، دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی بیان کرد: رئیس مجلس در این جلسه گفت که ما باید برای اقدامات دشمن هزینه ایجاد کنیم و آن‌ها بدانند که کارهایشان بی پاسخ نخواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین رئیس مجلس اشاره‌ای به تصویب قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها در مجلس کرد و گفت که این قانون از اقدامات قاطع مجلس بود که نظام جمهوری اسلامی را در این موضوع به اقتدار رساند و اگر چه این قانون از سوی عده‌ای مورد بی مهری قرار گرفت اما مجلس قاطعانه روی اجرای این قانون ایستاد و ملت آثار مثبت آن را مشاهد خواهند کرد.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه در این جلسه مباحثی هم درباره سند راهبردی ایران و چین مطرح شد، گفت: رئیس مجلس در این باره هم گفت که این سند نقشه راه همکاری‌های مشترک است و در مجلس برای نظارت کامل بر اجرای آن کارگروهی تشکیل می‌شود تا با نظارت کامل و اجرای دقیق آن کشورمان از مزایای اقتصادی آن بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.