دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۴۰۱ از طریق آزمون ورودی تخصصی در ۳ مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از بین برادران و خواهران دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی دانشجو می‌پذیرد/ آغاز ثبت نام از ۲۰ فروردین

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال جاری در مقطع کارشناسی از میان برادران دارای مدرک رسمی سطح یک حوزه علمیه و فارغ التحصیلان دیپلم متوسطه نظام جدید در ۸ رشته تحصیلی علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

همچنین این مرکز علمی در مقطع کارشناسی ارشد از میان برادران و خواهران دارای مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه علمیه در ۱۳ رشته تحصیلی از جمله علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، علوم جزایی و جرم شناسی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، دانش اجتماعی مسلمین، علوم اقتصادی و بانکداری اسلامی، فقه و حقوق وقف، عرفان و حکمت اسلامی دانشجو جذب می‌کند.

این دانشگاه حوزوی علاوه ‌بر پذیرش دانشجو در دو مقطع کارشناسی و ارشد نیز آمادگی پذیرش برادران و خواهران متقاضی تحصیل در مقطع دکتری در ۶ رشته تحصیلی علوم قرآنی و حدیث، فقه جزایی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق بین الملل، حقوق(گرایش خصوصی) و حقوق کیفری و جرم شناسی را دارد؛ البته متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه علمیه باشند.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی فرصت دارند که از تاریخ ۲۰ فروردین ماه لغایت ۲۵ خرداد ماه برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت این دانشگاه به نشانی razavi.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۵۱-۳۲۲۱۱۴۱۲ تماس بگیرند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.