مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روز طبیعت امسال تعداد ۱۰۶۸ مأموریت شهری و جاده‌ای توسط نیروهای ۳۵ پایگاه شهری و جاده‌ای مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد.

انجام بیش از ۱۰۰۰ ماموریت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز طبیعت

به گزارش قدس آنلاین، علی یزدانی اظهار کرد: در روز طبیعت امسال تعداد ۱۰۶۸ مأموریت شهری و جاده‌ای توسط نیروهای ۳۵ پایگاه شهری و جاده‌ای در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد شهری و جاده‌ای حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم که  ۸۲۳ ماموریت شهری و ۲۴۵ ماموریت جاده‌ای بود.

وی اضافه کرد: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در روز ۱۳ فروردین ماه امسال ۶۵۴ مأموریت شهری و ۴۷ مأموریت جاده‌ای در مشهد و ۱۶۹ مأموریت شهری و ۱۹۸ مأموریت جاده‌ای در شهرستان‌های تابعه بود.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بیشترین مأموریت‌های انجام شده در حوزه تحت پوشش این دانشگاه در روز طبیعت مربوط به حوادث شهری و جاده‌ای بود، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۹ مأموریت شهری و ۶۱ مأموریت جاده‌ای روز ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ مربوط به سوانح رانندگی  بود که خوشبختانه فوتی نداشت و برخی از حادثه‌دیدگان به‌صورت سرپایی مداوا شدند و تعدادی دیگر هم پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژاس ۱۱۵ جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

یزدانی تصریح کرد: مأموریت‌های مختص روز طبیعت اندک و جزئی بود که شامل مواردی همچون اُفت فشار و دردهای بدنی و عضلانی کوچک بود که خوشبختانه در محل برطرف شد و نیازی به اعزام به بیمارستان نبود و تنها آمار بالای روز طبیعت مربوط به حوادث بود.

به گزارش وبدا، وی بیان کرد: بابت همکاری مردم با خادمان خود در اورژانس ۱۱۵ در طبیعت تشکر می‌کنیم و امیدواریم که با تداوم آن هرچه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی کامل ویروس منحوس کرونا باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.