دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: بانک های استان در مناطق نارنجی کرونایی با حضور دو سوم کارکنان فعال می باشند.

حضور دو سوم کارکنان بانک ها در مناطق نارنجی استان /انجام فعالیت های بانکی به صورت الکترونیکی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی ، حمیدصفای نیکو اظهار کرد: بر اساس آخرین بخشنامه معاونت محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی، همه شعب بانکی در مناطق نارنجی کرونایی  با حضور دو سوم کارکنان مشروط بر اینکه خللی در ارائه خدمات بوجود نیاید، فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در مناطق زرد، شعب بانکی با  ۱۰۰درصد ظرفیت  پرسنل فعال می باشند، تصریح کرد: در مناطق قرمز نیز همه شعب بانکی با حضور ۵۰درصد کارکنان خدمات رسانی به مردم را انجام می دهند.

صفای نیکو خاطر نشان کرد: دستورالعمل یاد شده بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا می باشد و از طرفی  بانک های استان باید  در ساعات اداری بدون تعطیلی و با  بهره گیری از ظرفیت کلیه شعب و واحدهای تحت پوشش خود بدون ایجاد خلل و وقفه در ارائه خدمات به مشتریان فعالیت نمایند .

وی ادامه داد: این بخش نامه برای  تمامی بانک های استان  ارسال و ملزم به اجرای آن می باشند و متعاقبا نیز هرگونه تغییری در روند اجرای فعالیت ها نیز  به اطلاع بانک ها و مردم استان خواهد رسید .

دبیرشورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی ادامه داد:  از طرفی از مردم نیز درخواست می شود به منظور ریشه کنی ویروس کرونا و قطع زنجیره انسانی شیوع آن به جز موارد ضروری ، فعالیت های بانکی خود را از طریق درگاه های الکترونیکی بانک ها انجام دهند و از تبادل اسکناس و وجه نقد که نقش زیادی در انتقال ویروس کرونا دارد خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.