سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر اهمیت صلح و ثبات در اردن، هرگونه تنش و بی ثباتی داخلی در منطقه غرب آسیا را به نفع رژیم صهیونیستی خواند و افزود: ایران با هرگونه بی ثباتی داخلی و دخالت خارجی مخالف است.

 با هرگونه بی ثباتی داخلی و دخالت خارجی مخالفیم

قدس آنلاین: به گزارش اداره کل  اطلاع رسانی وزارت امور خارجه،   «سعید خطیب‌زاده» با اشاره به تحولات اخیر اردن، بر اهمیت صلح و ثبات در اردن تأکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه  هرگونه تنش و بی ثباتی داخلی در منطقه غرب آسیا را به نفع رژیم صهیونیستی خواند و افزود: همواره ردپایی از این رژیم در هر فتنه‌ای در کشورهای اسلامی دیده می‌شود.

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه با تاکید بر روابط حسنه جمهوری اسلامی ایران با اردن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه بی ثباتی داخلی و دخالت خارجی مخالف است و اعتقاد دارد همه امور داخلی کشورها باید در چارچوب قانون پیگیری شود.

منابع خبری شامگاه شنبه از موج دستگیری‌ها در بین مقام‌های ارشد اردن و خاندان سلطنتی از جمله برادر پادشاه این کشور به اتهام کودتا خبر دادند.

این گزارش‌ها از دستگیری برادر پادشاه اردن و برخی از مقام‌های عالیرتبه این کشور به اتهام تلاش در براندازی «عبدالله دوم» پادشاه این کشور حکایت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.