در ادامه بازدیدهای هفتگی استاندار خراسان رضوی از واحدهای تولیدی تحت عنوان «یکشنبه‌های صنعت» و در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» وی امروز صبح در اولین بازدید صنعت سال ۱۴۰۰ در ۲ واحد تولیدی و صنعتی حضور یافت.

بازدید استاندار خراسان رضوی از ۲ واحد تولیدی و صنعتی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان علاوه بر بازدید از واحد فرآوری شرکت «کشت صنعت زیره و زعفران ایرانیان» و شرکت «قطعات آهنگری خراسان» در نشستی که در محل این واحدها با حضور مدیران متولی برگزار شد، در خصوص رفع مشکلات آن‌ها دستورات مقتضی را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این بازدید گفت: در نشستی که با مدیران واحدهای مذکور داشتیم ضمن احصاء مشکلات برای رفع آن‌ها مصوباتی تصویب شد تا موانع تولید در این واحدها برداشته شود.

وی یکی از پیشران‌های اصلی حوزه اقتصاد استان را بخش صنعت دانست و گفت: یکی از اولویت‌های ما در استان توجه ویژه به این بخش است.

معتمدیان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که از همه ظرفیت‌های موجود برای افزایش تولید استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی از تشکیل کمیته تحقق شعار سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» در حوزه معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبر داد و افزود: در این کمیته به بررسی و چگونگی رفع مشکلات واحدهای تولیدی پرداخته می‌شود.

گفتنی است؛ واحد فرآوری شرکت کشت صنعت زیره و زعفران ایرانیان مجموعه تولید و صادرات زعفران و گیاهان دارویی و زیره خاص خراسان است که فعلا با اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر سالانه ۶ هزار تن تولید می‌کند.

همچنین شرکت قطعات آهنگری خراسان دارای خط تولید به متراژ ۳ هزار متر مربع بوده که برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است؛ طبق روال هفته‌های گذشته در ادامه بازدید میدانی استاندار خراسان رضوی از واحدهای تولیدی و صنعتی و برگزاری نشست احصاء مشکلات در محل این واحدها، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران مربوطه در محل استانداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.