معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه امسال در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار نوروز، هزار و ۴۸۰ پرونده تخلف اقتصادی به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال در این استان تشکیل شد.

۱۲۷ میلیارد ریال پرونده تخلف اقتصادی طی نوروز در خراسان رضوی ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد ساعدی افزود: در این مدت ۳۱ هزار و ۷۹۱ مورد بازرسی و ۶۱۳ گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاههای نظارتی مختلف از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام گرفت.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۸۴ مورد شکایت و گزارش تخلف اقتصادی به پایگاههای ثابت و سیار نظارتی خراسان رضوی رسید و ۱۴ میلیارد ریال به شاکیان عودت داده شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از موارد یاد شده در نوروز امسال، ۲۲ هزار و ۸۶۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی  مربوط به مشهد بوده که منجر به تشکیل ۸۳۷ پرونده تخلف به ارزش ۹۲ میلیارد ریال شده است.

ساعدی افزود: در این مدت ۴۵۲ گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی مختلف در مشهد انجام گرفت و هزار و ۸۸۵ مورد شکایت در این شهر دریافت و ۱۱ میلیارد ریال به شاکیان عودت داده شد.

وی بیشترین تخلفات اقتصادی در طرح نظارتی ویژه نوروز امسال خراسان رضوی را مربوط به نان با ۱۷۵ مورد تخلف، مواد پروتئینی با ۲۴۵ مورد تخلف، میوه و تره بار با ۱۸۹ مورد تخلف، سوغات و تنقلات با ۲۱۵ مورد تخلف، واحدهای خدماتی با ۱۱۸ مورد تخلف و حمل و نقل و پایانه ها با ۹۸ مورد تخلف دانست.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.