۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 746396

مدیران پرسپولیس برای ترمیم خط حمله خود در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی خود به سراغ شهریار مغانلو، لژیونر ایرانی لیگ پرتغال رفتند.

شهریار  بی‌آزار!

مغانلو که در تیم طرف قراردادش عملکرد مطلوبی نداشت خیلی زودتر از آنچه تصور می‌رفت در فهرست خروجی این تیم قرار گرفت با این حال به محض اینکه متوجه شد پرسپولیسی‌ها میل به جذب وی دارند با پیشنهاد هنگفت مسئولان باشگاه پرسپولیس را غافلگیر کرد!

مدیران پرسپولیس ابتدا تمایل چندانی به خرید مهاجم سابق باشگاه پیکان نشان ندادند اما در نهایت پس از احساس نیاز به مهاجم در خط حمله خود در کنار مذاکره با مهدی ترابی پیشنهاد وی را برای حضور در پرسپولیس تحت بررسی قرار دادند تا این بازیکن به عضویت تیم گل‌محمدی در بیاید.

هواداران پرسپولیس بر این باور بودند خرید مغانلو می‌تواند گره گلزنی این تیم را باز کند اما با وجود هزینه بسیار هنگفت بابت خرید این مهاجم هنوز مشکل گلزنی شاگردان گل‌محمدی پا برجاست تا انتقادها رفته‌رفته بابت ناکامی مغانلو در ترکیب پرسپولیس شدت گیرد. هرچند این بازیکن برای نخستین بار در جریان بازی برابر نفت مسجد سلیمان پاس گل دوم این تیم را به وحید امیری داد تا پرسپولیس صاحب سه امتیاز ارزشمند آن دیدار شود اما بی‌آزاری مغانلو در بازی پدیده نگرانی‌ها را در این خصوص افزایش داد.

با این حال یحیی گل‌محمدی همچنان امیدوار است شهریار مغانلو با اضافه شدن آل‌کثیر بتواند عملکرد خود را بهبود بخشد اما منتقدان بر این باورند پرسپولیسی‌ها روی خرید این بازیکن مرتکب ریسک سنگینی شدند و در صورت تداوم این شرایط باید منتظر ظهور یک مهاجم گرانقیمت و گل‌نزن در ترکیب پرسپولیس باشیم. دقیقاً همان اتفاقی که در دوره برانکو ایوانکوویچ و کابریل کالدرون رقم خورد و پرسپولیس بابت خرید بودیمیر و جونیور تنها متحمل پرداخت هزینه‌ای سنگین شد، این بار در دوره مربیگری یحیی گل‌محمدی در خصوص مغانلو تکرار شود با این تفاوت که آن‌ها مهاجمان خارجی ناکام بودند اما این بار پای یک بازیکن ایرانی گل نزن در میان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.