مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش ‌و پرورش گفت: برنامه «ستارگان قرآنی» با استقبال بیش از ۲ میلیون و سیصد هزار مخاطب از سراسر کشور مواجه شد.

استقبال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از برنامه «ستارگان قرآنی»

قدس آنلاین: محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش گفت: باوجود تعطیلی کلاس‌های آنلاین، در ایام نوروز برنامه‌ای با عنوان «ستارگان قرآنی» به‌منظور تشویق دانش آموزان به حفظ قرآن کریم طراحی و پخش ‌شده است.

وی افزود: برنامه ستارگان قرآنی در ایام نوروز ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰ و به مدت ۱۳ شب به‌صورت زنده از کانال حفظ قرآن کریم شبکه شاد پخش شد که با استقبال بیش از ۲ میلیون و سیصد هزار مخاطب از سراسر کشور مواجه شد.

مسیب زاده با اشاره به محتوای این برنامه خاطرنشان کرد: طی فراخوانی که در اسفندماه به دانش آموزان مدارس کشور اطلاع‌رسانی شد، از دانش‌آموزانی که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، خواسته شد که فیلم کوتاهی از زندگی و شیوه خودشان برای حفظ قرآن را در منزل ضبط و به دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم ارسال کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش ‌و پرورش ادامه داد: از مجموع فیلم‌های متعدد رسیده از طرف دانش آموزان، در طی ۱۳ قسمت این برنامه، فرصت معرفی ۵۶ نفر از دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم فراهم شد.

مسیب زاده تصریح کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان از این برنامه و مطالبه خانواده‌های محترم، پخش برنامه ستارگان قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان نیز با معرفی دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم، ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.