۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 746422

غلامحسین ساربان معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: امسال قیمت خرید تضمینی چغندرقند دو برابر شده است.

قیمت خرید تضمینی چغندرقند دوبرابر شد

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه‌ای که با هدف بررسی مشکلات چغندرکاران تربت حیدریه و دلایل عدم تحویل چغندرقند به کارخانه قند این شهرستان که با حضور نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از چغندرکاران این منطقه برگزار شد پیمان حصادی مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: رویکرد دولت بر این موضوع است که تمامی محصولات کشاورزی را قراردادی کند.
او افزود: یعنی قرار است دولت خدماتی از جمله تامین بذر، کود، سم و ماشین آلات را در اختیار کشاورز قرار داده و به کشاورز تعهد خرید تضمینی بدهد.

پیشرفت کارخانه چغندرقند با تشویق کارکنان

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از چغندکاران برای ایجاد تشکل قدرتمند و سرمایه گذاری در این بخش و اجرای پروژه‌های بزرگ گفت: کارخانه قند تربت حیدریه باید با تعامل با کشاورزان و بالا بردن طرح‌های تشویقی کشاورزان را تشویق و ترغیب نماید.
غلامحسین ساربان معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این جلسه نیز با اشاره به اینکه امسال قیمت خرید تضمینی چغندرقند دو برابر شده است، گفت: حضور نماینده کشاورزان در جلسه قیمت گذاری این محصول یک موفقیت است.

او افزود: با توجه به شرایط فعلی راز موفقیت کشاورزان در بالا بردن عملکرد محصول در واحد سطح  است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.