یزد - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: روند مراجعه افراد به مراکزدرمانی استان در حال افزایش بوده و روند بستری ها به صورت تصاعدی در حال افزایش است و بستری ها ی استان هم اکنون به ۲۸۰نفررسیده است.

بستری های  کرونایی در یزد روند افزایشی دارد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبر نگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: هم اکنون بیش از ۲۸۰ بیمارمشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان بستری هستند که ازاین تعداد۴۵ نفردر بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 وی با اشاره به سیر افزایشی بستری ها در استان افزود : متاسفانه این سیر افزایشی به جای یک رشد پلکانی عملا از یک افزایش تصاعدی برخورداراست

 سلمانی تصریح کرد: این روند افزایشی  نتیجه شلوغی  بازار در اواخر اسفند سال گذشته بوده  و هنوز سفرها و دورهمی های عید آثار خود رانشان نداده و تبعات عادی انگاری های  ایام عید  در دوهفته آینده مشاهده خواهد شد.

وی افزود: رنگبندی استان هم اکنون از رنگ زرد به نارنجی تغییر رنگ داده ویزد هم  وارد پیک چهارم کرونا شده است .

 سلمانی گفت: شهرستانهای یزد ، ابرکوه ، تفت ، مهریزودر وضعیت نارنجی شهرستان خاتم در وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی به سر می برند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش چشمگیری داشته و همین باعث شده روند بستری ها در استان سیر صعودی داشته باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.