۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 746485

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: با توجه به اینکه این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته، براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی فعالیت‌های ورزشی در مشهد تعطیل است.

کرونا ورزش مشهد را دوباره تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سلاطین  افزود: این تعطیلی به تمامی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های مشهد ابلاغ شده و از فردا گروه‌های بازرسی تعطیلی این مراکز را رصد کرده و با هرگونه تخلفات برخورد خواهند نمود.

وی ادامه داد: البته مسابقات لیگ برتر و فعالیت تیم های ملی در مشهد با مجوز فدراسیونها و وزارت ورزش و جوانان، انجام خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: بر این اساس هزار و ۵۰۰ مکان و باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در این شهرستان ۳.۵ میلیون نفری تعطیل شده اند که دو سوم این تعداد را باشگاه های بدن‌سازی و پرورش اندام تشکیل می‌دهند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز پیشر اعلام کرده بود، بر اساس دستورالعمل مدیریت کنترل هوشمند کرونا، فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرهای با وضعیت نارنجی از قبیل مشهد، سبزوار، بینالود و نیشابور محدود شده است.

دکتر حمید رضا رحیمی افزود: مشاغل صنفی گروه سه شامل آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، باغ وحش و شهربازی، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده است و مشاغل گروه چهار نیز شامل فعالیت‌های مرتبط با همایش‌ها و مراسم فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، باشگاه‌های ورزشی، سالنی و ورزشهای پربرخورد، گروه‌های حساس، کافه، چایخانه و قهوه‌خانه می‌باشد.   

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.