گوشی های مخصوص بازی امسال احتمال قوی باتری‌های عظیم یا شارژ سریع قوی یا هر دو را خواهند داشت.

گوشی‌های مخصوص بازی امسال با باتری‌های عظیم +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بسیاری از گوشی‌های هوشمند امسال برای بازی بهینه سازی شده‌اند. به این دلیل که اکثر تراشه‌های شاخص در این صنعت دارای عملکرد بالای بازی هستند، به عنوان مثال Snapdragon ۸۸۸ SoC را در نظر بگیرید ، این یک تراشه مناسب برای بازی است و بیشتر گوشی‌های پرچمدار در سال ۲۰۲۱ از این تراشه استفاده می کنند. با این حال ، گوشی‌های مخصوص بازی فقط متکی بر پردازنده نیستند، عملکرد صفحه نمایش، عملکرد باتری و همچنین کیفیت صدا باید بهتر از گوشی‌های هوشمند معمولی باشد.

به عنوان مثال گوشی هوشمند گیمینگ iQOO ۷ را که چند روز پیش منتشر شد ، در نظر بگیرید. علاوه بر Snapdragon ۸۸۸ SoC ، این گوشی هوشمند با یک سیستم کنترل حسگر کامل همراه است که گوشی‌های هوشمند معمولی از آن استفاده نخواهند کرد. گزارش اخیر ازDigitalChatStation نشان می‌دهد که گوشی‌های مخصوص بازی در سال جدید بر روی باتری و شارژ سریع تمرکز خواهند کرد و سه گوشی هوشمند مخصوص بازی آینده و مشخصات باتری آنها را به شرح زیر لیست کرد:

گوشی هوشمند Black Shark ۴    ۱۲۰W + دو سلولی ۴۵۰۰mAh

گوشی هوشمند Red Magic ۶    ۱۲۰W + دو سلولی ۴۵۰۰mAh

گوشی هوشمند ROG ۴   - ۶۰W / ۶۵W + دو سلولی ۶۰۰۰ mAh

این دستگاه‌ها کاملاً بزرگند و در حدود ۲۰ دقیقه شارژ کامل لازم دارند. حتی ROG ۴ با شارژ سریع ۶۰W / ۶۵W برای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری ممکن است در ۲۰ دقیقه هنوز شارژ کامل داشته باشد زیرا باتری آن دو سلولی است.

گوشی هوشمند iQOO ۷ ، تنها دستگاه تاکنون در بازار است که همین روند را دنبال می‌کند. این گوشی هوشمند با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ارائه می شود اما اندازه باتری "کوچک" با شارژ سریع ۱۲۰ وات جبران خواهد شد. آزمایش‌ها نشان داده است  iQOO ۷ در مدت زمان ۱۴ دقیقه شارژ کامل (از ۱ تا ۱۰۰درصد) دریافت می‌کند و در ۵ دقیقه ، این گوشی هوشمند بیش از ۵۰درصد  شارژ می‌شود که بسیار جالب و شگفت انگیز است.

ویژگی های گوشی مخصوص بازی iQOO ۷

پردازنده تنها ویژگی نیست که یک گوشی را در دسته بندی گوشی‌های مخصوص بازی قرار می‌دهد. با نگاهی به iQOO ۷ ، یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز با حسگر کامل، با نرخ نمونه برداری لمسی فوری ۱۰۰۰ هرتز و نرخ حسگر لمسی ۳۰۰ هرتز ارائه می‌شود و همچنین از چهار سناریوی کاربردی نرخ تازه سازی پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی می‌تواند به ۱۳۰۰ نیت برسد و از ۴۰۹۶ سطح تنظیم روشنایی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این گوشی هوشمند مخصوص بازی با SGS نور کم آبی و HDR۱۰ +  گواهینامه دینامیکی بالا است و همه اینها ویژگی‌هایی است که بسیاری از گوشی‌های معمولی (غیر بازی)  آن‌ها را ندارند.

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی، سیستم کنترل کامل آن است. سیستم کنترل سنجش کامل شامل یک حسگر فشاری با کنترل دوگانه زیر صفحه ، موتور دو خطی و همچنین یک بلندگوی دوگانه است. در این میان، حساسیت فشار دو کنترل در زیر صفحه می تواند دو ناحیه عملکرد صفحه را با توجه به تنظیمات کاربر به هر موقعیتی در بازی ترسیم کند که بسیار کاربردی است. علاوه بر این ، موتور دو خطه از دو واحد ارتعاش برای ایجاد حس جهت گیری و لایه بندی لرزش پشتیبانی می‌کند و صدای بلندگوهای دوگانه تا ۷۱.۵dB است که حس خیلی خوبی به کاربر می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.