۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 746575

هفته نوزدهم لیگ برتر عصر دیروز با صدرنشینی سپاهان و پیروزی گل‌گهر تمام شد. در یکی از دو دیدار پایانی این هفته ماشین‌سازی از ساعت ۱۶ میهمان گل‌گهر سیرجان بود که با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا شاگردان قلعه‌نویی به رده هفتم جدول صعود کنند.

صدر در وضعیت زرد

در این دیدار ابتدا محمد ابراهیمی در دقیقه ۴۲ ماشین‌سازی را پیش انداخت اما یونس شاکری در دقایق ۲+۴۵، ۵۳ و ۶۴ گلزنی کرد تا سه امتیاز به حساب گل‌گهر واریز شود. گل‌گهر با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و به رده هفتم رسید. ماشین‌سازی نیز با ۹ امتیاز در قعر جدول باقی ماند. با این وضعیت مالکیتی و امتیازگیری ماشین‌سازی را باید یکی از سقوط کننده‌های حتمی بدانیم.

یونس شاکری بازیکن نیشابوری گل‌گهر در این بازی جور توقف گلزنی‌های منشا را کشید و ارزش‌های خود را به نمایش گذاشت. اما در دیگر بازی مهم دیروز سپاهان که در کورس با پرسپولیس قرار دارد موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل سایپا در تهران به پیروزی برسد و صدر را از پرسپولیس پس بگیرد. گل زودهنگام پورغاز در دقیقه ۳ آب سردی بود بر پیکره میزبان و البته دیگر بالانشینان که منتظر توقف سپاهان بودند. سایپا تیمی است که معمولاً مقابل تیم‌های بزرگ جنگنده بازی می‌کند و به راحتی امتیاز نمی‌دهد اما دیروز مردان نویدکیا همان ابتدای بازی زهر چشم گرفتند و نارنجی‌پوشان تا انتهای بازی نتوانستند گزندی به دروازه نیازمند وارد کنند. سپاهان با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و قاطعانه با دو امتیاز بیشتر در صدر ایستاد. سایپا هم با همان ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جا خوش کرد.

گفتنی است هفته بیستم لیگ برتر از پنجشنبه با بازی پرسپولیس – نساجی شروع می‌شود که هفت بازیکن نساجی مشکوک به کرونا هستند و با توجه به سفر پرسپولیس برای جام باشگاه‌های آسیا احتمال لغو این بازی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.