مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) مشهد نخستین رویداد بین المللی کشور در سال ۱۴۰۰ است.

 مشهد میزبان اولین مسابقات بین المللی دوومیدانی کشور در سال ۱۴۰۰

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی  اظهار کرد: چهارمین جلسه ستاد برگزاری رقابت‌های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت دونده پیشکسوت و قهرمان خراسان رضوی، آقای باغبان‌باشی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه در این جلسه مسؤولان کمیته‌ها گزارشی از کارهای خود ارائه دادند، ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مسابقات انجام و مقرر شد که رقابت بانوان از روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه تا بعد از ظهر جمعه در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود.

وی افزود: این مسابقات به طور کامل توسط بانوان برگزار خواهد شد و برنامه ریزی آن توسط بانوان نیز صورت خواهد گرفت که کار بسیار جدیدی در کشور است.

فتاحی عنوان کرد: تمامی شرکت کنندگان، بعد از ظهر جمعه از محل برگزاری مسابقات خارج خواهند شد و به شهرهای خود باز می‌گردند و مسابقات بین المللی آقایان از روز شنبه آغاز خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تعداد ورزشکاران را ۱۰۵ نفر از ۱۱ کشور اعلام و تشریح کرد: این مسابقات دارای سطح جهانی بوده و مجوز امتیاز ورودی المپیک را کنفدراسیون دو و میدانی آسیا گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم میزبان خوب و شایسته‌ای باشیم و همچنین چند تن از ورزشکاران ما از جمله آقای شاهین مهردلان بتوانند سهمیه ورودی المپیک را بگیرند.

فتاحی با بیان اینکه تلاش شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، فدراسیون دو و میدانی و استانداری خراسان رضوی بر این است که این مسابقات به شکل عالی برگزار شود، عنوان کرد: هماهنگی با صدا و سیما برای پخش مستقیم مسابقات به عمل می‌آید و به هیچ عنوان تماشاگر نخواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: از همه شرکت‌کنندگان در هتل تست پی سی آر گرفته می‌شود و تمامی ورزشکاران خارجی با تأییدیه واکسن کرونا به کشور وارد می‌شوند و دوباره از آن‌ها تست می‌گیریم.

وی با بیان اینکه ورزشکارانی که از استان‌های دیگر به مشهد می‌آیند باید تاییدیه استان خودشان را برای ما بیاورند، افزود: تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و مسابقات در فضای باز برگزار می‌شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: سعی کردیم سلامت و امنیت مسابقات را به بهترین شکل انجام دهیم، این اولین رویداد بین المللی در کشور در سال ۱۴۰۰ است، امیدوارم استان خراسان رضوی و شهر مشهد سربلند بیرون بیاید و میزبانی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.