رییس اتحادیه فروشندگان موبایل مشهد گفت : بازار موبایل فعلا در شرایط خوبی هم از نظر عرضه، تقاضا و هم از نظر قیمت‌ها به سر می‌برد.

امسال قیمت‌ها در بازار موبایل روند کاهشی خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین، افشین اکبری حداد، درخصوص وضعیت بازار موبایل مشهد اظهار کرد: موبایل یک کالای صد در صد وارداتی است. در حال حاضر نیز شرایط خوب است، هم جنس به مقدار کافی موجود است و هم قیمت‌ها مناسب هستند.

وی افزود: اینکه آیا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم یا خیر به میزان نرخ ارز بستگی دارد، از طرفی در گمرک نیز افزایش قیمت صورت گرفته است و احتمال افزایش ۱۲ درصدی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار (بیشتر گوشی‌های آیفون) وجود دارد اما در گوشی‌های زیر  ۶۰۰ دلار شاهد افزایش قیمت محسوسی نخواهیم بود.

رییس اتحادیه فروشندگان موبایل مشهد در خصوص تحلیل بازار و پیش بینی وضعیت قیمت‌ها اظهار کرد: بنا به تحلیل شخصی من و با توجه به نوسان قیمت‌ها در سه ماه گذشته، می توانم بگویم احتمال این که امسال شاهد کاهش قیمت تلفن همراه باشیم وجود دارد. سیستم بازار تلفن همراه این گونه است که با به روز آوری و ابداع هر تلفن همراه پیشرفته تری، قیمت تلفن همراه‌های قبل از آن کاهش می‌یابد، همچنین از طرف دیگر ثبات یا کاهش نرخ ارز، کاهش قیمت تلفن‌های همراه را در پی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.