رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد با اشاره به افزایش قیمت ۸۰ درصدی اقلام مورد نیاز در تهیه سوپ، حلیم، آش و... از افزایش ۲۵ الی۳۰ درصدی قیمت این موادغذایی در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت غذاهای پرطرفدار در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، حسن امیریان در خصوص وضعیت فعالیت رستوران‌ها در ماه رمضان با توجه به ساعت محدودیت‌ها و وضعیت قرمز مشهد اظهار کرد: تغییر ساعت محدودیت‌ها از ساعت ۱۰شب تا ۳صبح در کسب‌وکار رستوران‌ها بسیار تاثیرگذار بوده، زیرا ساعت اوج  فعالیت رستوران‌ها نیز در همین بازه زمانی بوده است که متاسفانه به زمان منع تردد برخورد می‌کند.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت مشهد رستوران‌ها فقط می‌توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

رئیس اتحادیه صنف رستورانداران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی غذاهایی از جمله حلیم، سوپ، آش و ... خبر داد و خاطر نشان کرد: به طور متوسط هر کیلو حلیم ۲۸هزار تومان و هر کیلو شله ۳۲ هزار تومان در ماه رمضان عرضه خواهد شد.

امیریان همچنین با توجه به گران شدن قیمت مرغ و روغن تصریح کرد: با توجه به گران شدن این اقلام قیمت غذاهایی از جمله چلوجوجه، چلو مرغ و... ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش پیدا  کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.