دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان استان خراسان رضوی تندیس و لوح تقدیر جبهه مقاومت دانشگاهیان -ترویج‌کنندگان مکتب شهید سلیمانی را به دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اعطا کرد.

اعطای تندیس جبهه مقاومت دانشگاهیان به دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سیدین دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان استان خراسان رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) را برترین دانشگاه استان در برگزاری برنامه های بزرگداشت مکتب حاج قاسم معرفی و عنوان کرد: با توجه به ظرفیت ها و ارتباطات بین المللی این دانشگاه و انتساب به آستان قدس رضوی امیدواریم برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به صورت ویژه تر در عرصه بین الملل دنبال گردد.

وی افزود: جبهه مقاومت دانشگاهیان-ترویج کنندگان مکتب شهید سلیمانی با بررسی بالغ بر ۴۰ رویداد در بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سرداران مقاومت شهیدسلیمانی و ابومهدی المهندس، رویدادهای برگزار شده را در دو دسته برتر و شایسته تقدیر ارزیابی کرد که رویدادهای متعدد برگزار شده به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) جزو رویدادهای شایسته تقدیر معرفی شد.

در ادامه این جلسه دکتر مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه سردار سلیمانی یک شخص نبود، بلکه یک جریان و مکتب است، عنوان کرد: ضرورت دارد تا دانشگاه ها و نخبگان دانشگاهی در حوزه تبیین و ترویج علمی افکار شهید حاج قاسم سلیمانی ورود جدی و اثرگذار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید افکار شهید سلیمانی به صورت علمی به عموم افراد جامعه به ویژه قشر جوان معرفی شود، گفت: سردار سلمانی تنها یک شخص نیست، بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری این سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز باید نگاه کرد.

این استاد دانشگاه در ادامه تأکید کرد: نیاز امروز جامعه ما ظهور شهید سلیمانی ها در حوزه های مختلف جبهه فرهنگی، سیاست خارجی، اقتصاد و... و. است تا بتوانند با روحیه جهادی و مدیریت خود مشکلات را حل نمایند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن احمدزاده معاون شورای استانی نهاد رهبری و نماینده دفتر نهاد در مراکز و دانشگاه‌های غیر دولتی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه های مختلف استان، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در حوزه برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت این شهید والامقام با اجرای برنامه های متنوع برجسته تر از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی عمل کرد.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل جبهه مقاومت دانشگاهیان در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی، تصریح کرد: امروز دانشگاهیان جبهه مقاومتی را تشکیل دادند و مسیر سردار حاج قاسم سلیمانی را با مشارکت نخبگان دانشگاهی دنبال خواهند کرد.

وی افزود: اولین کنگره بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت این شهید بزرگوار با حضور امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی، رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس سازمان بسیج اساتید و مسئولان استانی و رؤسای دانشگاه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و امیدواریم این کنگره بین المللی در سال های آینده نیز باشکوه تر برگزار گردد.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.