یک نماینده مجلس کم شدن حساسیتها را عامل موج چهارم کرونا در کشور دانست.

حساسیت های همه نسبت به کروناکم شد!/باید برای نوروز ۱۴۰۰ تصمیم جدی گرفته می شد

معصومه پاشایی بهرام در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به اینکه همگی ما به شرایط موجود عادت کرده ایم گفت: این عادت کردن خطرناک ترین حالتی است که هر کسی  در هر جایگاهی نسبت به موج جدید کرونا به خود گرفت و همین امر باعث شد حساسیت ها به مراتب کمتر از روزهای اول شود.

این نماینده مجلس افزود:ستاد ملی کرونا بایستی پیش از نوروز فقط بیماری را می دید و مدنظر قرار می داد اما متاسفانه این ستاد خستگی مردم را ملاک تصمیم گیری خود قرار داد واجازه سفر داده شد که نتیجه آن را در حال حاضر شاهد هستیم.
وی تصریح کرد:تصور این بود که این آزادی چندان با اقبال عمومی مواجه نمی شود و مردم از رفتن به سفر پرهیز می کنند در حالیکه باید برای نوروز ۱۴۰۰ تصمیم جدی گرفته می شد و دیدگاه سیاسی چاشنی آن نمی شد تا امروز دچار پیک چهارم که هنور در اوایل آن هستیم نمی شدیم.

این نماینده مجلس در ادامه به قدس آنلاین گفت: در ماههای اخیر رسانه ها مثل روزهای اول حساسیت و توجهی به کرونا نداشتند و وقتی حساسیتهای رسانه ای کم و همگی مردم و مسئولین سوار بر عادت شدیم باید منتظر چنین عوارضی نیز باشیم که متاسفانه آمار فوتی ها دوباره سه رقمی گردد.

وی تاکید کرد:بنظرم باید حساسیت و سخت گیری رعایت پروتکل ها را همچون روزهای اولیه بالا ببریم تا به گونه دچار عوارض کمتری گردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.