۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
کد خبر: 747022

مربی فولاد گفت: به خاطر هواداران و مردم ایران هر اتفاقی فردا رخ دهد سرمان بالا خواهد بود چون برای مردم و هواداران تا لحظه‌ آخر می‌جنگیم.

مربی فولاد: آماده یک رقابت جانانه هستیم

قدس آنلاین: یوسو سسما در نشست خبری پیش از بازی فولاد مقابل العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ابتدا می‌خوام از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسانی که در این میزبانی نقش دارند تشکر کنم که کمک کردم پیش از شروع مسابقات راحت باشیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا تا اینجا کارش را عالی انجام داده است. برای ما باعث افتخار است که در این مسابقات حضور داریم من خیلی خوشحالم که برای اولین بار به عنوان مربی در این مسابقات حضور دارم. سطح کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود کرونا بالا بوده است و از آن‌ها به خاطر زمین تمرین و زمین بازی مناسب تشکر می‌کنم. ما خیلی تلاش کردیم به این مرحله برسیم. سال گذشته در لیگ برتر فراز و نشیب داشتیم و لیگ ما به خاطر کرونا ۱۵ ماه طول کشید اما با همه مشکلات خوشحالیم که توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم و اکنون اینجا باشیم. 

او ادامه داد: باعث افتخار ماست که بعد از ۷ سال فولاد در این مسابقات است که این موضوع نتیجه زحمات سعید آذری و دیگر اعضای کادر اجرایی و مدیریتی ماست. اگر زحمات بازیکنان هم نبود ما اینجا نبودیم. بازیکنان ما به خاطر این تلاش قابل تحسین هستند و ما هم به آن‌ها یاد دادیم که چگونه برای تیم فداکاری کنند. توانستیم یک تیم تشکیل دهیم و موفق باشیم. ما از نظر ذهنی و بدنی آماده بودیم و هستیم اما متاسفانه به دلیل این‌که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بود، نتوانستیم بازیکنی به جمع‌مان اضافه کنیم که همین موضوع باعث می‌شود بیشتر تلاش کنند و آماده یک رقابت جانانه هستند. به خاطر هواداران و مردم ایران هر اتفاقی فردا رخ دهد سرمان بالا خواهد بود چون برای مردم و هواداران تا لحظه‌ آخر می‌جنگیم.

مربی فولاد در رابطه با وضعیت العین امارات گفت: العین تیم بزرگی در آسیا است و تجربه زیادی در این بازی‌ها دارد. آن‌ها بازیکنان سطح بالایی دارند و گران قیمتی دارد و این را هم می‌دانیم بودجه‌شان از ما خیلی بیشتر است. بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم تا بازی را با پیروزی پست سر بگذاریم. برای برد و صعود به این مسابقه پا می‌گذاریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.