عملیات آب رسانی به ۱۹روستای نیشابور با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال به پایان رسید.

پایان عملیات آب رسانی به ۱۹روستای نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا اخویان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت: با به پایان رسیدن عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان، مشکل دسترسی ١٢ هزار نفر جمعیت روستایی به آب شرب با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال برطرف شد.

او افزود: با اتمام این پروژه‌ها مشکل قطعی، کم‌فشاری و کیفیت آب شرب اهالی این روستاها حل شد و در امسال شاهد مشکلات ایجاد شده برای روستاییان مانند سال‌های قبل در این روستاها نخواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور ادامه داد: حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با دبی ۳۴ لیتر بر ثانیه، احداث یک‌هزار و ۵۵۰ متر مکعب متر مکعب مخزن ذخیره، لوله‌گذاری ۳۶ هزار و ٩٠٠ متر خط انتقال، سه هزار و ۱۰۰ متر اصلاح شبکه و ۴۶ هزار متر توسعه شبکه توزیع و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده در اجرای این پروژه‌ها بوده است.

اخویان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از سال ۹۵ آغاز و در سه فاز اجرا شده است، بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ضمن توسعه و تقویت شبکه و منابع توزیع، ۱۲ هزار و ۴۲۹ نفر در قالب سه هزار و ۷۶۷ خانوار روستایی نیشابور از نعمت آب شرب بهداشتی مناسب در تمام طول سال بهره‌مند شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.