سرپرست بهزیستی خراسان رضوی گفت: عملکرد بهزیستی استان در بخش اشتغال و کارآفرینی، ملاک‌ها و شاخص‌های متعددی دارد که در همه‌ی آن‌ها موفق بوده‌ایم.

موفقیت بهزیستی خراسان رضوی در اجرای شاخص‌های کارآفرینی

به گزارش قدس آنلاین، مسعود فیروزی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی خراسان رضوی به خاطر عملکرد شش ماه اول سال ۹۹ در زمینه‌ی اشتغال مددجویان، از سوی دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.

او افزود: رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی کشور در نامه‌ای، بهزیستی استان را به جهت عملکرد موفق در زمینه‌ی اشتغال و اجرای نظام‌نامه‌ی نظارتی، شایسته تقدیر دانسته و آن را جزو استان‌های برتر قلمداد کرده است.
سرپرست بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: جذب مشوق‌های بیمه‌ای، تعداد اشتغال‌های تثبیتی، تعداد اشتغال‌های ایجادی، بسترسازی و افزایش اشتغال مؤثر، پرتال اشتغال، نظارت و پیگیری تفاهم‌نامه‌های اشتغالی با سایر دستگاه‌ها و نیز بخش خصوصی، از جمله شاخص‌هایی است که دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی برای ارزیابی عملکرد استان‌ها در نظر گرفته است.

فیروزی میزان اشتغال ایجادی در این مدت را بالاتر از سهمیه‌ی تعیین شده کشور عنوان و بیان کرد: بهزیستی خراسان رضوی با ۱۰۱ درصد، بیش از سهمیه ۵ هزار و ۸۸ فرصت شغلی که از سوی سازمان بهزیستی تعیین شده بوده، اشتغال ایجاد کرده است.
او با بیان اینکه در بخش اشتغال تثبیتی، بهزیستی استان ۱۰۹۲ شغل را تثبیت کرده است، تصریح کرد: میزان جذب تا پایان اسفند ماه گذشته ۸۶ درصد بوده که امیدوارم پیش از پایان سال مالی، به ۱۰۰ درصد برسیم.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای اشتغال در مدت یاد شده، ۱۸۸ میلیارد تومان بوده است تاکید کرد: از این میزان ۱۸۱ میلیارد تومان تخصیص یافته و ۱۵۵ میلیارد تومان آن در شش ماه اول پارسال جذب شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.