۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 747080

شهاب‌الدین عزیزی خادم در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در سال ۱۴۰۰ در واکنش به انتقادهای صورت گرفته به انتصاب‌های اخیر وی به‌ویژه موضوع سرپرستی تیم ملی بزرگسالان نه تنها نرمش نشان نداد بلکه مدعی شد این انتخاب‌ها جزو اختیارات وی بوده و نیازی به هماهنگی با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نبوده است!

طرح‌های شگفت‌آور آقای رئیس

مقاومت عزیزی خادم در برابر انتقادهای گسترده تنها بخشی از حرف‌های عجیب و غریب آقای رئیس بود، وی در بخش‌های دیگری از سخنان خود به طرح‌های عجیب و غریب دیگری هم اشاره کرد که نه تنها عوایدی برای فوتبال ایران ندارد بلکه بیشتر معطوف به رفتارهای نمایشی و پوپولیسمی است. به عنوان مثال طرح برگزاری جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در استان‌های مختلف که در مقاطع مختلف نشان داده فقط هزینه‌بر است و دیگر هیچ.

وی در اظهارنظری متفاوت مدعی شد ما برای رفع محدودیت موجود برای ورود مربیان و بازیکنان خارجی طرحی در نظر داریم که باشگاه‌ها در صورت تمایل به جذب مربی و بازیکن خارجی ابتدا ضمانت مالی بدهند که می‌توانند پول وی را پرداخت کنند آن وقت آن پول را در صندوقی در فدراسیون فوتبال قرار دهند تا اگر زمان تسویه‌حساب نتوانستند این پول را پرداخت کنند ما از آن محل بدهی آن‌ها را پرداخت کنیم!

اظهارات عزیزی خادم را می‌توان از چند جهت مورد بررسی قرار داد و درباره آن نقدهای متفاوتی نوشت اما فاکتور مشترک میان این نقدها بی‌برنامگی شخص رئیس فدراسیون در حوزه تصمیم‌گیری است. آقای رئیس با وجود شعارهای دهان پرکن که بیشتر مصرف تبلیغاتی دارد برنامه‌ای اصولی برای حل مشکلات موجود ندارد از این رو دائم موضوع فوتبال برای همه را مطرح می‌کند در حالی که همان افکارعمومی منتظرند ببینند آقای عزیزی خادم برای برون‌رفت از وضعیت فعلی چه برنامه‌ای دارد و کی شعارهای تبلیغاتی تمام خواهد شد و دوره عمل به شعارها فرا خواهد رسید؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.