دادگاه نظامی لبنان طی حکمی، ۳ نفر را به اتهام همکاری با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم کرد.

دادگاه لبنان ۳ جاسوس رژیم صهیونیستی را به اعدام محکوم کرد

قدس آنلاین: به گزارش روزنامه الدیار، دادگاه نظامی لبنان به تازگی ۳ نفر را به اتهام همکاری با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم کرده است.

بر اساس این گزارش، دادگاه نظامی لبنان اعلام کرد که ۳ فرد محکوم به اعدام دارای تابعیت لبنانی و فلسطینی بوده‌اند. طبق آخرین گزارش‌ها، یکی از متهمان، معاون اول نیروهای امنیت داخلی لبنان بوده است.

بدین ترتیب، «محمود قاسم رافع» معاون اول نیروهای امنیت داخلی لبنان به دلیل همکاری با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شد. افزون بر این، «ابراهیم محمد یاسین» شهروند لبنانی نیز به همین اتهام به اعدام محکوم شد.

دادگاه نظامی لبنان همچنین «حسین سلیمان» شهروند دارای تابعیت فلسطینی را به اعدام محکوم کرد. دادگاه نظامی لبنان اعلام کرده است که رافع همچنین به پرداخت ۲ میلیون لیره لبنان و سلب تمام حقوق مدنی محکوم شده است.

افراد یاد شده همچنین به‌خاطر ارتباط با رژیم صهیونیستی، مشارکت در برنامه‌ریزی و آماده‌سازی و اجرای عملیات ترور علی حسن دیب، مسئول حزب‌الله در نزدیکی صیدا در سال ۱۹۹۹ و انجام اقدامات تروریستی و انتقال مواد منفجره به اعدام محکوم شده‌اند. از دیگر اقدامات این افراد ترور جهاد احمد جبریل، رهبر فلسطینی در المصیطبه در سال ۲۰۰۲ است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.