فرمانده کل سپاه در پیامی با تسلیت عروج سردار محمد کرمی‌‎راد از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس، کارنامه این شهید گرانقدر را گنجینه ارزشمندی از خدمت‌گزاری صادقانه و بی منت به مردم عزیز کشورمان برشمرد.

سرلشکر سلامی: کارنامه سردار کرمی‌راد گنجینه ارزشمندی از خدمت صادقانه و بی‌منت است

قدس آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج سردار سرافراز محمد کرمی راد از فرماندهان و یادگاران ارجمند دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سردار سرافراز " سرتیپ  دوم پاسدار محمد کرمی راد "  از فرماندهان و یادگاران ارجمند دفاع مقدس و نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی موجب تألم خاطر گردید.

کارنامه مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر این شهید گرانقدر پاسداری از انقلاب ، نظام و ارزش‌های دینی  انقلابی و ملی و عرصه های  خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم عزیز گنجینه ارزشمندی است که می‌تواند راهگشا و برای جبهه انقلاب و نسل جوان امروز میهن اسلامی مسئولیت آفرین باشد.

فقدان آن سردار عالیقدر را به خانواده مکرم ، یادگاران و وابستگان گرامی و آحاد مردم شریف و قدرشناس  استان غیور و شهید پرور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای عموم داغدیدگان و همرزمان وی صبر و شکیبایی طلب می کنم.

سرلشکر  پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.