۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
کد خبر: 747231

یکی از بازیکنانی که همیشه برای جذبش حساسیت خاصی میان تیم‌های ایرانی بوده امید ابراهیمی است. هافبک ملی‌پوشی که از قابلیت‌های خوبی برای گارانتی کردن خط میانی برخوردار است.

ابراهیمی در آستانه بازگشت به ایران

در هر فصل تقریباً صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت او به استقلال و سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات مطرح می‌شود. این بار اما باوجود اتمام قرارداد امید ابراهیمی با الاهلی قطر، احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال ضعیف است.

امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش و ۳۳ ساله‌ای که در دو فصل گذشته برای الاهلی قطر به میدان رفت، قراردادش با این تیم به پایان رسید و برخی اخبار از قطر حکایت از عدم علاقه باشگاه قطری به تمدید قرارداد با این ملی‌پوش ایرانی دارد.

تاکنون صحبتی هم در خصوص بازگشت ابراهیمی به جمع آبی‌پوشان نشده و فرهاد مجیدی نیز درخواستی در این راستا نداشته است. آبی‌پوشان در پست هافبک دفاعی بازیکنانی مثل مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور را به عنوان نفرات اصلی دارند و فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و سینا خادم‌پور هم نفراتی هستند که قابلیت بازی در این پست را دارند. از سوی دیگر سپاهان هم که خاستگاه اصلی این بازیکن به شمار می‌رود با وجود بازیکنانی چون رفیعی و محبی و... بعید است به سراغ این بازیکن گرانقیمت برود.  مگر اینکه نویدکیا بخواهد برای قهرمانی ریخت و پاش بیشتری کند و برای آسیا برنامه خاصی داشته باشد.

اما اگر بنا باشد تیم دیگری مشتری ابراهیمی باشد می‌توان گل‌گهر را در این فهرست قرارداد. قلعه‌نویی به عنوان کاشف این بازیکن در نصف جهان با توجه به تمول مالی گل‌گهر قطعاً خواهان این بازیکن خواهد بود. تیم او که از کورس عقب مانده به شدت به بازیکنی با خصوصیات ابراهیمی برای خط میانی تیمش نیازمند است. این بازیکن می‌تواند خیلی از کمبودهای تیم ژنرال را در لیگ برطرف کند.  ابراهیمی در مورد جدایی‌اش از الاهلی می‌گوید: «قرارداد من با پایان فصل جاری تمام می‌شود. تا این لحظه باشگاه درباره تمدید آن با من صحبت نکرده است. آینده نامعلوم است اما این در عملکرد من تأثیر نخواهد گذاشت. من رابطه بسیار خوبی با همه دارم. امیدوارم که در تیم بمانم اما تصمیم دست من نیست. به هر تصمیمی که باشگاه بگیرد احترام می‌گذارم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.