فدراسیون فوتبال هند پاسخ ادعای باشگاه پرسپولیس در خصوص کارشکنی آنها در سفر این تیم به هندوستان را داد.

 فدراسیون فوتبال هند: پرسپولیسی‌ها می‌دانستند اجازه فرود ندارند/ آنها در ارائه مدارک تأخیر داشتند

قدس آنلاین؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود طبق برنامه از پیش تعیین‌شده صبح روز گذشته (شنبه) عازم هند شود، اما طبق ادعای این باشگاه اتفاقات غیرمنتظره و کارشکنی‌ها در هند باعث به تأخیر افتادن پرواز شد و در نهایت نماینده ایران با پیگیری‌های صورت گرفته و کمک وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند، ساعت ۱۸:۴۰ روز گذشته تهران را از طریق فرودگاه مهرآباد به مقصد هند ترک کرد. این در حالی است  که فدراسیون فوتبال هند و مسئولان برگزاری بازی‌های متمرکز گروه E لیگ قهرمانان در گوا از ادعای پرسپولیسی‌ها شگفت‌زده شده‌اند.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال هند که نامش فاش نشده، به سایت نشریه هندی «تایمز آف ایندیا» گفت: پرسپولیسی‌ها برای فرود در هند نیاز به مجوز ویژه‌ای داشتند چون با پرواز چارتر به اینجا می‌آیند. مجوز هم تنها در صورت وجود جای خالی فرود قابل صدور است.

بر اساس ادعای فدراسیون فوتبال هند، باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران پنج روز پیش از طریق یک آژانس مسافرتی مجاز مستقر در دبی با آنها تماس گرفته و اطلاعات لازم برای دریافت مجوز فرود را در اختیار این فدراسیون قرار دادند.

این عضو فدراسیون فوتبال هند تصریح کرد: به ما گفته شده که در ارائه مدارک (از سوی باشگاه پرسپولیس) تأخیر وجود داشته و به طور واضح به باشگاه اطلاع داده شد که تا روز یکشنبه هیچ جای خالی برای فرود وجود ندارد، برای همین از آنها خواسته شد که پرواز خود را دوباره برنامه‌ریزی کنند.

«تایمز آف ایندیا» به نقل از منابع مطلع نوشته که درست بعد از نیمه‌شب (بامداد روز شنبه) بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس، مسئولان فدراسیون فوتبال هند را از خواب بیدار کرده‌ و از آنها خواسته‌اند تا با مقامات مربوطه رایزنی کنند و مجوز فرود را بگیرند.

این عضو فدراسیون فوتبال هند تأکید کرد: پرسپولیسی‌ها علیرغم اینکه می‌دانستند اجازه فرود ندارند، برای روز شنبه دوباره پرواز رزرو کردند. نیمه‌شب با چه کسی می‌توانیم در این خصوص تماس بگیریم؟ باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال هند را مقصر می‌داند، اما ما نقشی در این زمینه نداریم.

 گاگان مالک، رئیس فرودگاه گوا تأیید کرد که قرار بوده پرسپولیس شنبه شب وارد گوا شود. او در این باره به «تایمز آف ایندیا» گفت: یک پرواز چارتر ایرانی که یک تیم فوتبال را به همراه دارد، ساعت ۱۱ امشب (شنبه به وقت هند) وارد فرودگاه شد و روز یکشنبه هم تیم قطری (الریان) با یک پرواز چارتر می‌آید. تاکنون هیچ پرواز لغو شده‌ای وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، برنامه بازی‌های پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

چهارشنبه - ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین)

*پرسپولیس - الوحده امارات، ساعت ۱۹

شنبه - ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین)

*الریان قطر - پرسپولیس، ساعت ۲۱:۳۰

سه‌شنبه - ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)

*پرسپولیس - اف سی گوای هند، ساعت ۲۱:۳۰

جمعه - ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت)

*اف سی گوا - پرسپولیس، ساعت ۲۱:۳۰

دوشنبه - ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت)

*الوحده امارات - پرسپولیس، ساعت ۱۹

پنجشنبه - ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت)

*پرسپولیس - الریان، ساعت ۱۹

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.