لیست گوشی‌های هوشمند LG که به روزرسانی های اندروید ۱۱، اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ را دریافت می کند منتشر شد.

کدام گوشی‌های ال‌جی اندروید ۱۱،۱۲ و۱۳ را دریافت می‌کنند؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، الجی چند روز پیش اعلام کرد که فعالیت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند را قبل از ۳۱ ژوئیه متوقف خواهد کرد، با این حال این شرکت اعلام کرد که به روزرسانی سیستم عامل Android ۱۱ برای مدل های پشتیبانی شده و ارائه به روز رسانی‌های Android ۱۲ برای برخی از دستگاه‌ها نیز ادامه خواهد داد.

گوشی های هوشمند LG که به روزرسانی های اندروید را دریافت می‌کنند:

اخیراً ، الجی لیستی از گوشی های هوشمندی را منتشر کرده است که قصد دارند به روزرسانی های اندروید را دریافت کنند، اما جالب اینجاست که مدل‌هایی نیز وجود دارند که به روزرسانی اندروید ۱۳ را هم دریافت می‌کنند.

اندروید ۱۱:

Wing, Velvet, Velvet LTE, V۵۰S, V۵۰, G۸, Q۳۱, Q۵۱, Q۵۲, Q۶۱, Q۷۰, Q۹۲, Q۹ One

اندروید ۱۲:

Wing, Velvet, Velvet LTE, V۵۰S, V۵۰, G۸, Q۳۱, Q۵۲, Q۹۲

اندروید ۱۳:

Wing, Velvet, Velvet LTE

LG Wing و LG Velvet در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شدند، LG Wing یک گوشی هوشمند دوار با صفحه نمایش دوگانه است. بنابراین الجی نیز قصد دارد به روزرسانی اندروید ۱۳ را برای آن اعمال کند، اگرچه مدل‌های اصلی بیشتری وجود دارد که می توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

همچنین ممکن است که در صورت بروز مشکلات اساسی در بروزرسانی اندروید ۱۲ در مراحل آزمایش، ال جی ممکن است این طرح را کنار بگذارد.

آیا LG پیگیری های لازم را در به روزرسانی‌های اندروید انجام خواهد داد؟

شرکت الجی پس از اعلام خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، اعلام کرد که برای گوشی های هوشمند خود به روزرسانی های نرم افزاری گسترده ای را ارائه می دهد. همچنین اظهار داشت که کاربران گوشی های هوشمند پیشرفته ال جی اکنون می‌توانند تا سه سال سیستم عامل خود را ارتقا دهند و در عین حال دارندگان گوشی های میان رده و سطح پایین نیز می‌توانند تا دو سال ارتقا سیستم عامل را تجربه کنند.

قبل از این اعلامیه ناخوشایند، برخی از مدل ها از قبل به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرده بودند. از جمله آنها می توان به LG Velvet ، V۶۰ ThinQ و G۷ One اشاره کرد. با این وجود مدل های دیگر مانند LG G۸X ، G۸S ، Velvet ۴G ، Wing ، K۵۲ و K۴۲ منتظر دریافت به روز رسانی های مخصوص خود هستند.

بنابراین ال جی اعلام کرد که طبق برنامه همچنان به روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود را ادامه می دهد. علاوه بر این، در آن زمان ال جی گفت که بروزرسانی اندروید ۱۲ برای برخی از مدل ها نیز در راه است. سازنده کره ای هشدار داد "هنگام آزمایش به روزرسانی، برنامه سیستمی آن ممکن است از برنامه توزیع گوگل و عملکرد در هر دستگاه پیروی کند." به عبارت دیگر  اگرچه LG در حال راه اندازی به روزرسانی برای مدل‌های موجود است اما ممکن است تلاش و پیگیری چندانی نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.