سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با اتمام مهلت هفت روزه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی، تاکنون ۱۵ هزار و ۴۷۱ داوطلب در این استان ثبت نام قطعی کرده‌اند.

ثبت‌نام ۱۵ هزار نفر در انتخابات شوراهای روستایی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی‌پور  افزود: ساعت ۱۸ روز یکشنبه، آخرین مهلت قانونی نام نویسی در انتخابات شوراها بود که تا ساعت ۲۴ دیروز تمدید شد و با توجه به  عدم پاسخگویی سامانه ها به حجم بالای متقاضیان، در نهایت مدارک به صورت دستی از داوطلبان دریافت شد.

وی ادامه داد: همچنان مدارک حدود هزار داوطلب در حال ثبت در سامانه است لذا پیش بینی می شود شمار نهایی و قطعی داوطلبان حضور در انتخابات شوراها بیش از ارقام اعلام شده شود.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با توجه به استقبال گسترده در روز نهایی ثبت نام ها تقریبا همه روستاهای استان از نظر تعداد ثبت نام داوطلبان به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات رسیده اند.  

نبی‌پور به آغاز مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها از روز دوشنبه هفته پیش ۱۶ فروردین ماه اشاره و بیان کرد: ۵۳۸ نفر در نخستین روز این مهلت در خراسان رضوی ثبت‌نام‌ کردند.

وی همچنین شمار داوطلبان ثبت‌نام شده در روز دوم مهلت قانونی را هزار و ۱۰۶ نفر، روز سوم را هزار و ۴۷۵ نفر، روز چهارم را هزار و ۷۵۶ نفر، روز پنجم را ۷۷۷ نفر، روز ششم را سه هزار و ۹۲ نفر و روز هفتم را تا این ساعت ۶ هزار و ۷۲۷ نفر  اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.