سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال اف سی گوا هند از پرسپولیس به‌عنوان تیمی قدرتمند و بابرنامه یاد کرد.

 سرمربی گوا: پرسپولیس هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بابرنامه است

قدس آنلاین؛  خوان فراندو سرمربی تیم فوتبال اف سی گوا هند در آستانه آغاز بازی‌های متمرکز گروه E لیگ قهرمانان آسیا در شهر گوا، در گفت‌وگو با روزنامه «تایمز آف ایندیا» هند گفت: ما اولین تیم هندی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و همین مسئولیت ما را سنگین می‌کند. تیم‌های قدرتمند با ترکیبی بزرگ و بازیکنان و مربیان فوق‌العاده‌ای در این تورنمنت هستند. برای ما این فرصتی فوق‌العاده برای یادگیری است. در لیگ قهرمانان آسیا باید ذهنیتی قوی و سختکوشی داشته باشید. اگر در طول ۹۰ دقیقه تمرکز لازم را نداشته باشیم، به دردسر می‌افتیم.

وی افزود: ما آماده نیستیم، تنها به این خاطر که لیگ هند در سطح لیگ قهرمانان آسیا نیست، اما این مشکل ماست. به طور حتم بازیکنان ما در ۱۰ یا ۲۰ دقیقه دو بازی اول‌مان در لیگ قهرمانان شگفت‌زده خواهند شد چون سطح این مسابقات متفاوت است. هدف ما این است که در نیمه زمین حریف بازی کنیم. می‌دانیم که رقبای‌مان در تقابل با ما از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود، از این رو تحت فشار خواهیم بود. در بیشتر مقاطع بازی سطح بازی‌ها به مانند بازی‌های سوپرلیگ هند نخواهد بود.

سرمربی اسپانیایی اف سی گوا همچنین درباره رقبای این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان الریان را می‌شناسم و خیلی از آنها در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی خواهند کرد. سرمربی آنها لوران بلان است، کسی که در بارسلونا بازی کرده و سرمربی پاری‌سن‌ژرمن هم بوده است. الریان تیم خیلی خوبی است و سبک بازی‌شان فوق‌العاده است. پرسپولیس هم بازیکنان باتجربه‌ای دارد. آنها هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بابرنامه هستند. پرسپولیسی‌ها برنامه دارند و چه در لیگ داخلی‌شان و چه در لیگ قهرمانان، با برنامه هستند. فراموش نکنید که آنها فصل گذشته به فینال رسیدند. الوحده هم با پیروزی در بازی پلی‌آف به مرحله گروهی رسیده و تیم خیلی قدرتمندی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.