بایدن پیش از این گفته بود: خشونت با اسلحه در این کشور یک اپیدمی و یک شرمساری بین المللی است. روزانه در این کشور ۳۱۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند. هر روز ۱۰۶ نفر از آنها می‌میرند.

تیراندازی به افسران پلیس در ایالت جورجیا آمریکا سه زخمی بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین از شبکه سی ان ان، مقامات پلیس صبح روز دوشنبه (به وقت محلی) اعلام کردند که سه افسر اجرای قانون در طی تعقیب و گریز پلیس در ایالت جورجیا که با کشته شدن یک مظنون و بازداشت مظنون دوم به پایان رسید، زخمی شدند.

مقامات محلی در کنفرانس خبری گفتند که افسران اداره کلانتری کارول کانتی، پلیس کارولتون و "ویلا ریکا" به بیمارستانهای آتلانتا منتقل شدند، شرایط جسمانی آنها تا کنون مشخص نشده است.

اداره تحقیقات ایالت جورجیا روند بررسی حادثه را بدست گرفته و اعلام کرد که یکی از مظنونان پس از تیراندازی دستگیر شد و در زندان کارول کانتی نگهداری می شود، مظنون دیگر نیز کشته شد.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه گذشته خشونت با اسلحه را موجب شرمساری بین‌المللی آمریکا دانست و گفت این تنها یک بحران اسلحه نیست بلکه یک بحران عمومی است.

وی پیش از صدور دستور اجرایی مقابله با خشونت با سلاح افزود: چیزی که من پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه مغایر با متمم دوم نیست.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: خشونت با اسلحه در این کشور یک بیماری فراگیر است. بگذارید دوباره بگویم: خشونت با اسلحه در این کشور یک اپیدمی و یک شرمساری بین المللی است.

وی یادآور شد: روزانه در این کشور ۳۱۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند. هر روز ۱۰۶ نفر از آنها می‌میرند. پرچم ما هنوز برای قربانیان قتل وحشتناک ۸ نفر از مردم آمریکایی-آسیایی در جورجیا و ۱۰ نفر دیگر در یک کشتار جمعی در کلرادو نیمه برافراشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.