۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 747606

رونالدو بعد از بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال این بار پیراهن تیم باشگاهی‌اش را پس از ناکامی در گلزنی به زمین کوبید. یوونتوس با نتیجه یک بر۳ در دیداری خانگی برابر جنوا به برتری دست یافته بود ستاره پرتغالی که در پایان مسابقه از این ناکامی عصبانی بود، لباس خود را درآورده و روی زمین ورزشگاه آلیانس تورین پرتاب کرد و راهی رختکن شد.

خوشه‌های خشم

ستاره ۳۶ ساله پرتغالی در صحنه گل دوم یوونتوس فرصت فوق‌العاده‌ای برای باز کردن دروازه جنوا داشت، اما ضربه او از دو قدمی و در مقابل دروازه بدون سنگربان در عین ناباوری به تیرک برخورد کرد و در برگشت این آلوارو موراتا بود که توانست دروازه جنوا را باز کند. البته کریستیانو رونالدو همین حالا نیز با ۲۵ گل و با اقتدار بالاتر از روملو لوکاکو ۲۱ گله در صدر جدول بهترین گلزنان ایتالیا قرار دارد.

همین چند هفته پیش بود که کریستیانو رونالدو در لباس تیم ملی پرتغال و پس از مردود شدن گل سالم این بازیکن برابر صربستان، بازوبند خود را از شدت عصبانیت به زمین کوبید و از میدان خارج شد. آن بازوبند در نهایت در یک مراسم خیریه فروخته شد، اما به نظر می‌رسد تکلیف لباس رونالدو از همین حالا مشخص است چون یک توپ جمع‌کن نوجوان آن ‌را بلافاصله به خانه برد.

آندره آ پیرلو، سرمربی یووه پس از سوت پایان در مورد این رفتار رونالدو این‌گونه توضیح داد: «طبیعی است وقتی جریان بازی پیچیده شد، رونالدو قصد داشت دروازه حریف را باز کند. رونالدو یک قهرمان است و همیشه می‌خواهد اثرگذار ظاهر شود».

پیرلو درباره شایعه‌های اطراف نیمکت یووه گفت: «همه مربیان باید احساس کنند لازم است هر روز خود را به اثبات برساند؛ چه برسد به من که نخستین تجربه مربیگری‌ام است. فوتبال از بچگی آرزوی من بوده و برای موفقیت در آن تلاش خواهم کرد. من تا به اینجای فصل به خودم از نمره۱۰، ۶ می‌دهم. می‌دانم که کارهای بیشتری باید انجام دهم و وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد مسئولیت بر عهده سرمربی است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.