بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌. اطمینان دارم باز هم به حضور در فینال فکر می‌کنیم اما بدون تکبر و سرمستی بچه ها می دانند کجا بازی می کنند.

عالیشاه:‌ باز هم به حضور در فینال آسیا فکر می کنیم

قدس آنلاین؛ امید عالیشاه در نشست خبری قبل بازی با الوحده امارات اظهار داشت: طبیعتا تمام بازیکنان تلاش می‌کنند با نتیجه گرفتن لازم هواداران را خوشحال کنند. اطمینان دارم باز هم به حضور در  فینال فکر می‌کنیم اما بدون تکبر و سرمستی بچه ها می دانند کجا بازی می کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. هدف مان رسیدن به فینال است اما باید پله به پله جلو برویم تا این اتفاق خوشحال‌کننده برای کشور و هواداران بیفتد.  

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم یحیی گل محمدی اصل مطلب را گفت و انگیزه‌های ما هم ناشی از انرژی مثبتی است که هواداران می‌دهند. بچه‌های پرسپولیس می‌دانند در چه تیم بزرگی توپ می‌زنند و با نتیجه گرفتنشان می‌توانند دل هواداران را شاد کنند. نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ ایران هم می‌بینیم تیم ما چه نتایج خوبی گرفته و 4 سال پشت سر هم قهرمانی را به دست آورده است. امیدوارم این امر تداوم داشته باشد و امسال هم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

عالیشاه درباره کیفیت تیم‌های حاضر در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند لایق بوده و قطعا تیم‌های خوبی هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند. اطمینان دارم کارهای تاکتیکی و تکنیکی از سوی کادر فنی پرسپولیس برای بازی با الوحده امارات انجام شده و پله پله پیش می‌رویم تا بتوانیم فردا با ارائه یک بازی خوب اولین 3 امتیاز را به دست آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.