۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 74772

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز علیه کادرفنی سال گذشته این تیم دست به افشاگری زد.

افشاگری تراکتور علیه قلعه نویی

 به گزارش ایسنا، محمد علویی گفت: روزشنبه در یک رسانه مصاحبه‌ای از آقای ستار همدانی دیدم که متاسف شدم؛ چون در عین بی‌اطلاعی از مسائل باشگاه و به نیابت از دیگران صحبت کرده بود و این ادبیات، ادبیات او نبود.وی افزود: در مصاحبه از خدا و بیت‌المال دم زده بود و بعضی مسائل را در رابطه با هدایت باشگاه تراکتور مطرح کرده بود که من می‌خواهم به سهم خودم تنویر افکار کنم.

 

علویی ادامه داد: گفته شده که سال گذشته باشگاه برای او منزل نگرفته ولی امسال برای کادر تبریزی از بیت‌المال منزل گرفته شده که این هم یک دروغ و هم یک اتهام است و اگر امکان دارد لطفا نام آن شخص را بگویند تا مردم هم بدانند. درباره پول بیت‌المال هم متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند ملاحظه بیت‌المال فقط در مورد دیگران است؛ اما وقتی نوبت به خودشان می‌رسد بیت‌المال می‌شود مال‌پدری!
وی همچنین اظهار کرد: آقایان سال گذشته با خرید بازیکنان سفارشی دوستانشان بیش از دو میلیارد تومان به باشگاه ضرر زدند. آیا این خیانت به بیت‌المال نبود؟ خریدن تعدادی بازیکن که اصلا به آنها بازی ندادند و حتی جزو 18 نفر هم نبودند یا اخراج آرفی و تلاش برای اخراج کیانی که سردار جعفری جلوی آن را گرفت، آیا لطماتی متوجه باشگاه نکرد؟ آیا در این مورد نظری ندارند؟
علویی در ادامه با اشاره به این نکته که گفته شده مدیریت باشگاه ضعیف بوده و به خاطر آن تراکتور قهرمان نشده، گفت: این مدیر (سردارجعفری) در فصل گذشته 13 بازیکن خرید، موضوع جذب سرباز را برای تیم حل کرد، دو بازیکن سرباز ملی‌پوش به تیم آورد و سه اردوی خارج از کشور برگزار کرد. آیا مدیریت غیر از این است؟
وی تصریح کرد: متاسفانه آقایان در اردو کارهایی کردند که همه را سرافکنده کرد. ولی سردار جعفری انسان صبوری است و آن شخص را اخراج نکرد و به خاطر منافع تیم اوضاع را تحمل کرد.
علویی ادامه داد: گفته شده که تراکتور تیم بزرگی است و به آدم‌های بزرگی نیاز دارد. این موضوع کاملا صحیح است و به همین خاطر است که بزرگترها در کنار تیم مانده‌اند.
وی افزود: ما سال گذشته شاهد ارباب رعیتی در تیم بودیم و کارهایی مثل دست‌بوسی، شانه‌بوسی و پشت‌سر دیگران راه رفتن! این که مردم آذربایجان از آقایان ناراحت هستند، به ما مربوط نیست و مربوط به عملکرد خودشان است. مردم آذربایجان خوب را از بد و سره را ناسره تشخیص می‌دهند و سابقه همه هم روشن است و در تهران و تبریز مردم همه را می‌شناسند و تنها با آذربایجان، آذربایجان گفتن نمی‌توان مردم را فریب داد.
علویی تاکید کرد: اگر سال گذشته تراکتور قهرمان نشد به علت بی‌دانشی کادر فنی بود که در دو بازی با مس سرچشمه قعرنشین متوقف شدیم؛ چون تنها یک برد در مقابل این تیم ما را قهرمان می‌کرد. ما قهرمان نشدیم چون به بازیکنان سفارش شد که در بازی با استقلال محکم بازی نکنند و مواظب ساق‌‌پاهای استقلالی‌ها باشند و به همین دلیل بازی را باختیم.
علویی در پایان تصریح کرد: تیم سال گذشته تراکتورسازی تبریز را به هر کسی می‌دادند آن را قهرمان می‌کرد نه نایب قهرمان!


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبداله مرندي IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    لطفا از طرف مردم آذربايجان فتوا صادر نکنيد، نمک خورده و نمکدان نشکنيد. امسال با اين خريدها که تراکتور به مراتب از سال قبل قويتر است ببينيم تراکتور چندم مي شود؟ قلعه نويي با اون امکانات و بازيکنان در بين 18 تيم دوم شد کهدر حکم قهرماني بود
  • علي از سراب IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    تراکتور محبوب قلبها.
  • آرمان IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    دو کلام هم از مادر عروس.... مرده گ.....
  • م IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    هيچ كسي حاضر نيست اين حرفها را قبول كند اقاي علويي تراكتور فصل قبل نايب قهرمان شد حال در اين فصل شما قهرمانش كنيد از واقعيات شانه خالي نكنيد
  • KUPAL63 IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    0 0
    حرف حق زده ما حمايت ميکنيم باشگاهمان را
  • امين IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    0 0
    بنده بشدت ضد قلعه نوعي هستم و حرفهاي آقاي علوي رو هم کاملا قبول دارم ولي از آقاي علوي و جعفري سوال دارم که: 1- مگه قبل از آمدن قلعه نوعي به تراکتور اين مسايل)مافيا( رو در موردش نميدانستيد؟ اگر بگوييد نه ، دروغ ميگوييد؛ چون حتي ي بچه 7 ساله هم اين آقا رو ميشناخت چه برسه به شما که واسه خودتون سرداريد! 2- آقاي علوي! اگر قلعه نوعي اين فصل هم در تراکتور ميماند ، باز هم همين حرفا رو ميزدين؟؟؟ 3- آقاي علوي! چرا وقتي آقاي قلعه نوعي علي هاش رو فرستاد اون داور بدبخت رو توي پمپ بنزين به قصد مرگ زدند، ازش حمايت کردين و سريع فيلمهاي پمپ بنزين رو پاک کردين که آثاري از علي هاي قلعه نوعي نماند؟؟؟ 4- جناب آقاي علوي! خودتان هم ميدانيد که اين حرفت ياوه است که آقاي قلعه نوعي به بازيکنان سفارش کرده که جلوي استقلال محکم بازي نکنند که ساق... !؟! چون قلعه نوعي به هيچ قيمتي حاضر نبود که به مظلومي ببازيد... .