فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران از امروز آغاز خواهد شد تا نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران رقابتی سخت و نفسگیر را برای کسب موفقیت آغاز کنند، هرچند این دوره تجربه متفاوتی برای آن‌ها خواهد بود اما با این حال محدودیت‌های اعمال شده برای تیم‌های حاضر در مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا فضایی کاملاً متفاوت و خاص را در برگزاری مسابقات به وجود آورده تا تیم‌ها همانند رقابت‌های جام جهانی در یک کشور دیگر به صورت متمرکز مسابقات خود را برگزار کنند.

پیش به سوی جام ۶ میلیون دلاری

ACL بدون تورم

تصور می‌شد با توجه به شرایط خاص کنونی دنیا بابت درگیری با ویروس کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان برگزاری این رقابت‌ها سنگ‌تمام بگذارد و در کشورهایی که میزبانی مسابقات را برعهده دارند از تمام ابزارهای موجود نهایت استفاده را ببرد اما انگار کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با مشکلاتی در خصوص میزبانی روبه‌رو است به همین دلیل در این دوره استفاده از کمک داور ویدئویی منتفی شد تا صدای اعتراض همه باشگاه‌ها بلند شود. از طرفی بحران مالی حاکم بر دنیای فوتبال به دلیل ویروس کرونا موجب شد جدول پاداش‌های مسابقات هم بدون تغییر نسبت به فصل گذشته اعلام شود و مشابه دوره گذشته قهرمان این دوره از رقابت‌ها ۶میلیون دلار پاداش بگیرد.

رؤیای جام‌دار شدن سرخ‌ها

 با تمام این مصائب امروز سه نماینده از چهار نماینده کشورمان که در این رقابت‌ها حضور دارند در هندوستان، امارات و عربستان سعودی به مصاف رقبای خود خواهند رفت تا مسابقات به این ترتیب برای ایرانی‌ها استارت بخورد. شاگردان گل‌محمدی از ساعت ۱۹ به وقت تهران به مصاف الوحده امارات خواهند رفت. پرسپولیسی‌ها که در فصل گذشته این رقابت‌ها برای دومین بار تا یک‌قدمی جام رفتند حالا می‌خواهند به منظور جبران ناکامی‌های قبلی خود این بار تجربه جدیدی را به ثبت برسانند تا سرانجام جام‌دار شوند.

نبرد لالیگایی در آسیا

تراکتورسازی در امارات با پاختاکور ازبکستان ملاقات خواهد کرد، شاگردان خطیبی در تلاش‌اند در نخستین گام خود در رقابت‌های آسیایی با قدرت از سد حریف فیزیکی و سرسخت خود عبور کنند تا با سه امتیاز شیرین این دیدار شانس خود را برای تداوم حضور در این مسابقات افزایش دهند، تبریزی‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به میدان خواهند رفت.

اما در گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فولاد پس از موفقیت برابر العین در پلی‌اف به مصاف یاران ژاوی خواهد رفت، نکونام و شاگردانش که پس از پیروزی در مرحله پلی‌اف حالا با انگیزه مضاعف وارد مسابقات مرحله گروهی شدند،  بازی نخست آن‌ها به شدت سخت است با این حال تجربه حضور در لالیگا مطمئناً به کمک نکونام خواهد آمد تا از سد تیم مدعی السد قطر عبور کند. این دیدار که از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در عربستان آغاز خواهد شد می‌تواند سرنوشت فولادی‌ها را در این گروه مشخص کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.