مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاه‌های اهدای خون در این استان پس از افطار دایر هستند و اهداکنندگان خون در ساعات منع رفت و آمد جریمه نمی‌شوند.

اهداکنندگان خون در ساعات منع تردد جریمه نمی‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمیدرضا اسلامی  افزود: پایگاه امام رضا (ع) در میدان شریعتی، پایگاه امید نبش خیابان شیرازی، پایگاه شهید کریمی در بولوار شریعتی و پایگاه شهید سلیمانی در بولوار استقلال مشهد طی ماه مبارک رمضان به جز روزهای جمعه از ساعت ۲۱ تا یک بامداد فعال هستند.
وی ادامه داد: همچنین پایگاه‌های امام رضا (ع) و شهید سلیمانی مشهد در نوبت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ آماده دریافت خون از اهداکنندگان خواهند بود. 

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های تربت‌حیدریه، قوچان، نیشابور، سبزوار و گناباد نیز بعد از افطار آماده پذیرش اهداکنندگان خون هستند.
وی افزود: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا به درخواست سازمان انتقال خون ایران و با هدف ایجاد سهولت برای مومنین روزه دار که قصد اهدای خون در ماه مبارک رمضان دارند، تدبیری اندیشیده است که براساس آن خودروهای داوطلبان اهدای خون شب ها پس از ساعت منع تردد مشمول جریمه نشوند.
اسلامی ادامه داد: در این راستا مراکز انتقال خون فرم مشخصات اهداکنندگان خون، پلاک خودرو و تاریخ و ساعت مراجعه فرد اهداکننده را به فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام می کنند و چنانچه جریمه ای توسط دوربین های مستقر در معابر ثبت شده باشد، حذف می‌گردد.
وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی این موضوع را به رده های استانی ابلاغ کرده و نسبت به درج اطلاعات دریافتی از ادارات کل انتقال خون در سامانه و عدم اعمال جریمه اقدام می شود.
خراسان رضوی پس از استانهای تهران و فارس رتبه سوم کشور را از نظر حجم تولید خون دارد.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.