همزمان با ماه پر فضیلت رمضان؛ ماه مهمانی خدا، کتاب «رمضان با قرآن» از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی معرفی می‌شود.

کتاب «رمضان با قرآن» معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، نزول قرآن به ماه رمضان فضیلت و عزتی خاص بخشیده است و به این دلیل این ماه را بهار قرآن می‌خوانند؛ این برکت عظیم فرصت مناسبی است که در طول این ماه عزیز با تدبر و تامل بیشتر آیاتی از قرآن را بخوانیم، عبرت بگیریم و به آن عمل کنیم.

از همین رو به منظور فرا رسیدن ماه پر برکت رمضان کتاب «رمضان با قرآن» برای قرآن دوستان معرفی و مطالعه آن پیشنهاد می‌شود؛ این کتاب به منظور استفاده بهینه از فرصت‌های طلایی ماه مبارک رمضان و همچنین انس بیشتر با قرآن کریم و تدبر در معارف قرآنی به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است.

کتاب حاضر ترکیبی از کلمات قرآنی، تفسیر و نکاتی از روایات امامان معصوم(ع) برای ۳۰ روز ماه مبارک رمضان را در خود جای داده است که علاقه‌مندان می‌توانند از محتوای آن در این ماه پر خیر و برکت بهره‌مند شوند.

کتاب «رمضان با قرآن» بر پایه تفسیر نور تألیف حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی تنظیم و توسط احمد رضوانی به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

همچنین اثر حاضر به سفارش مدیریت امور زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی، به زبان‌های اردو با ترجمه سید عقیل زیدی و آذری با ترجمه امین حاجی اف در قطع رقعی تهیه و در اختیار اردو و آذری زبانان قرار گرفته است.

این کتاب با همکاری مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن و آستان قدس رضوی منتشر شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.