۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 748075

پرسپولیس در دومین بازی خود در جام باشگاه های آسیا امشب باید مقابل الریان به میدان برود. تیم قطری بازی اول را مقابل گوا با نتیجه تساوی صفر بر صفر متوقف شده و برای ماندن در کورس باید مقابل سرخپوشان ایران امتیاز کامل بگیرد.

شجاع  مقابل سرخ‌ها

مردان یحیی در بازی مقابل الوحده اگرچه یک بر صفر پیروز شدند اما سه گل صددرصد را نزدند و توپ و میدان را در اختیار داشتند. در این بازی اما این شانس را ندارند که فرصت سوزی کنند چون الریان به رهبری لوران بلان فرانسوی اهل مماشات نیست و خیلی سریع جواب فرصت سوزی را خواهد داد. یحیی برای این بازی همانند بازی قبل در دفاع چپ با چالش استفاده از امیری روبه‌رو است. آقایی و فرجی به هند نرسیدند و امیری هرچقدر در نفوذها تبحر دارد در دفاع دلهره آور بازی می‌کند.در خط حمله هم مغانلو هنوز پایش به گلزنی باز نشده و آل کثیر بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست.

اعتراف بلان

با این حال لوران بلان می‌گوید: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان بزرگ و مربی خوبی دارد اما ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. باید بازی خوبی را به ویژه از نظر هجومی به نمایش گذاشت و از فرصت ها به خوبی بهره گرفت. پرسپولیس در دفاع بسیار خوب است و این نیاز به عملکرد بسیار خوب ما در کارهای هجومی دارد. بازی برابر پرسپولیس برای ما بسیار مهم است. برای پیروزی در این بازی باید نسبت به بازی قبل بهتر ظاهر شویم.بلان گفت: من به پرسپولیس احترام می‌گذارم اما سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم. پرسپولیس هم به دنبال پیروزی است.

پسرشجاع مقابل سرخ‌ها

با این حال همه می‌دانیم که نقطه طلایی این بازی تقابل شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیسی هاست. سرخپوش متعصب لوگو بوس! سال قبل تیمش را در حساس ترین شرایط تنها گذاشت و به الریان پیوست. با این حال کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس به اندازه ای که هواداران از این بازیکن کینه به دل دارند از او ناراحت نیستند. شجاع خلیل‌زاده از بازیکنان فیکس این تیم در دیدار با گوا بود و حالا نیمکت نشینی‌اش در دیدار با پرسپولیس منطقی به نظر نمی‌رسد.

خلیل زاده که انگیزه ویژه ای برای تقابل با پرسپولیس دارد، امیدوار است تا در این بازی فیکس باشد و توانایی هایش را به هواداران پرسپولیس بار دیگر نشان دهد.

این بازی ساعت ۲۱:۳۰ امشب برگزار و از شبکه سه پخش مستقیم می‌شود. امشب تراکتوروالشارجه امارات نیز از ساعت ۲۲:۳۰  به مصاف هم می‌روند . فولاد هم مقابل الوحدات اردن ساعت ۲۲:۳۰ صف‌آرایی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.