کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه از دوشنبه به سرعت وزش باد در اغلب مناطق افزوده می‌شود، گفت: از امروز رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ پراکنده باران همراه با وزش باد شدید در راه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های قوچان با کمینه دما ۵ درجه سانتی‌گراد سردترین و سرخس با بیشینه دما ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده‌اند، بیان کرد: طی همین مدت بیشترین میزان بارش از شهرستان جغتای به میزان ۱۴.۶ دهم میلی‌متر و بیشترین سرعت وزش باد هم از شهرستان جغتای با سرعت ۷۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی همین مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

وی افزود: از امروز به خصوص در ساعات بعد از ظهر برای مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های بینالود رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، همچنین از اواخر شب به طور موقت جو به نسبت پایدار و آرام می‌شود.

فاروقی با بیان اینکه از روز دوشنبه به سرعت وزش باد در اغلب مناطق افزوده می‌شود، به طوری که در شمال غرب و شرق استان وزش باد شدید و بسیار شدید را شاهد خواهیم بود، گفت: این سرعت وزش باد همراه با پدیده گرد و خاک، کاهش میدان دید و احتمال آسیب به سازه‌های موقت داشت.

وی اظهار کرد: از روز دوشنبه بعد از ظهر افزایش ابر را خواهیم داشت که در مناطقی از شمال غرب، مرکز و بخش‌هایی از جنوب غرب استان رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق اتفاق می‌افتد.

فاروقی در انتها افزود: از فردا به تدریج روند افزایشی دما در سطح استان آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.