۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 748128

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد نتیجه اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۰ فردا ۲۹ فروردین ماه منتشر می‌شود.

نتیجه اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۰ فردا منتشر می‌شود

قدس آنلاین: به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانیwww.sanjesh.org  قابل مشاهده است و متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده کنند.

آن‌دسته از متقاضیانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند باید از روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه تا پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از عصر روز یکشنبه در دسترس متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام می شود.

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است با کد دسترسی مندرج در کارنامه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.