میثم فدایی مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه ساعت ۲۴ امشب ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت در انتخابات شرکت‌های سهام عدالت خواهد بود گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت در انتخابات شرکت‌های سهام عدالت/ تاکنون بیش از ۲ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند

«میثم فدایی» مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با قدس آنلاین با بیان اینکه ساعت ۲۴ امشب ۲۸ فروردین ماه آخرین مهلت ثبت نام شرکت در انتخابات شرکت‌های سهام عدالت است، گفت: کسانی که توانایی و تخصص کافی در این زمینه دارند در این فراخوان شرکت کنند و مدیریت سهام عدالت استان را به دست بگیرند.

فدایی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در انتخابات شرکت های سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند، از افرادی که توانایی لازم را دارند، در خواست کرد برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: حداقل مدرک لیسانس و سابقه کار مرتبط، توانایی و تخصص کافی را برای حضور افراد در انتخابات سهام عدالت ضروری دانست و ادامه داد: طی این انتخابات  ۵ نفر عضو هیأت مدیره و ۲ نفر عضو علی البدل انتخاب خواهند شد. 

فدایی همچنین از سهامداران عدالت خواست در سامانه سجام ثبت نام کنند و مرحله احراز هویت را طی کنند تا بتوانند در رای گیری شرکت کنند و به افراد شایسته برای عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سهام عدالت رای دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.