مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما، خواهان پخش زنده و تلویزیونی بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شد.

آذری: چرا فولاد باید مظلوم واقع شود/ سهم ما شبکه «شما» هم نیست

قدس آنلاین؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امروز یکشنبه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحدات اردن می‌رود که ظاهراً این بازی از تلویزیون ایران پخش زنده نمی‌شود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در اعتراض به این تصمیم، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود خطاب به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما، از وی درخواست کرد پخش بازی فولاد را در دستور کار قرار بدهد.

در بخشی از پیام آذری آمده است: «چرا باید مردم دلاور خوزستان همواره حس کنند که سایه سنگین تبعیض در سازمان شما بالای سر آنها است؟ چرا نباید تماشای بازی‌های فولاد خوزستان مانند سه نماینده دیگر ایران برای هوادار فولادی و خوزستانی عاری از استرس پخش نشدن باشد؟ آنها همیشه از من این سئوال را دارند. چرا ما باید مظلوم واقع شویم. سهم ما از سبد پخش بازی‌هایمان در آسیا حتی شبکه تلویزیونی شما هم نیست، شبکه ورزش و شبکه سه جای خود دارد.»

در ادامه این پیام آمده است: «می گویند نمی‌توانی حق ما را بگیری برو. برادر بزرگوارم تماشای بازی‌های فوتبال تیم فولاد خوزستان ایران حق مسلم مردم خوزستان است و با شناختی که از شما داریم مطمئنیم حق را به حق دار خواهید رساند. امید است امروز مسابقه فولاد خوزستان در مقابل الوحده اردن نیز مانند دو نماینده شایسته کشور عزیزمان در کنداکتور یکی از شبکه‌های صداوسیما قرار بگیرد تا باعث خشنودی و رضایتمندی مردمی باشد که ما همه چیز این کشور را به آنان مدیون هستیم.»

مدیرعامل فولاد در این نامه سرگشاده، از علی عسگری به عنوان رئیسی در صداوسیما یاد کرده است که نسبت به روسای سابق این سازمان به فوتبال نزدیکتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.