استاندار خراسان رضوی گفت: افراد معدودی هستند که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حقوق مردم را نادیده می گیرند. لذا نیاز است با این افراد برخورد جدی شود.

لزوم برخورد با نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین ، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: کمیته نظارتی ستاد استانی باید فعال و نقش هماهنگی دستگاه‌های ناظر حتما پررنگ باشد. در این راستا ضمن اینکه میزان رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی رصد می‌شود هم باید در جاهایی که نقض پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد از ظرفیت‌های قانونی در بخش‌های مختلف استفاده شود و برخورد صورت گیرد.
استاندار خراسان رضوی با انتقاد از نقض پروتکل‌های بهداشتی توسط عده‌ای، خاطرنشان کرد: افراد معدودی هستند که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حقوق مردم را نادیده می گیرند. لذا نیاز است با این افراد برخورد جدی شود.
وی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها و صداوسیما در بحث اقناع سازی افکار عمومی و ترویج مداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خواستار اطلاع‌رسانی و انعکاس آمار برخورد با عادی‌انگاری‌ها توسط رسانه‌های جمعی شد.
معتمدیان تصریح کرد: تمام بیمارستان‌های استان باید بخشی از ظرفیت خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهند و در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی باید برنامه ریزی و نظارت مناسبی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.