۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
کد خبر: 748209

پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر ۱ الریان قطر را از پیش روی برداشت.

پرسپولیس؛ ۱۰ دقیقه، ۳ گل!

قدس آنلاین: دیدار با الریان قطر حساس ترین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در شرایطی برگزار شد که سرخ پوشان در نیمه اول بازی را به حریف واگذار کرده بود.

در دقیقه ۱۹ بازی نایف الحضرمی ارسال عبدالعزیز حاتم از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را با یک ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.

در نیمه اول تلاش سرخ پوشان برای تغییر نتیجه جواب نداد بخصوص در دقیقه ۴۴ که ضربه سر سید جلال حسینی روی سانتر زیبای سیامک نعمتی را فهد یونس با واکنش عالی به کرنر فرستاد.

در نیمه دوم پرسپولیس، مالکیت توپ و میدان را به دست گرفت و در دقیقه ۴۷ کمال کامیابی‌نیا سانتر مهدی ترابی از روی نقطه کرنر را با ضربه سر وارد دروازه الریان کرد و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

اما بعد از این گل نوبت شهریار مغانلو بود که پایش به گلزنی باز شود. دو دقیقه بعد از گل اول، در دقیقه ۴۹،پاس رو به جلوی احسان پهلوان را سیامک نعمتی با ارسال دیدنی به مقابل دروازه الریان فرستاد و شهریار مغانلو با پرش بلند و ضربه روی پا گل دوم را زد.

در دقیقه ۵۷ نیز حرکت سریع امید عالیشاه از جناح چپ زمین و ارسال در عرض زمینی او را شهریار مغانلو در مقابل دروازه خالی الریان با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

سه دقیقه بعد نزدیک بود شهریار مغانلو روی ضربه بازگشت داده شدۀ احمد نوراللهی هت‌تریک کند که ضربه او از بالای دروازه الریان به اوت رفت.

در دقیقه ۷۰ پرسپولیس می‌توانست گل چهارم را بزند که پاس رو به عقب مهدی ترابی و شوت زمینی و دقیق احمد نوراللهی با واکنش فهد یونس به کرنر رفت.

در دقیقه ۳+۹۰ سیامک نعمتی با شوت محکم قصد گلزنی داشت که ضربه او پس از اصابت به عیسی آل‌کثیر وارد دروازه الریان شد، اما کمک داور اول آفساید آل‌کثیر را اعلام کرده بود.

با این برد دلچسب پرسپولیس همچنان در صدر گروه قرار دارد و امید اول صعود محسوب می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.