۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
کد خبر: 748210

فولاد با یک گل برابر الوحدات اردن پیروز شد و تراکتور در برابر شارجه امارات به نتیجه تساوی دست یافت.

برد فولاد در شب تساوی تراکتور

قدس آنلاین:  در دومین شب از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فولاد در استادیوم کینگ فهد شهر ریاض به مصاف الوحدات اردن رفت و در حالیکه شاگردان نکونام فرصت های زیادی را برای گلزنی به دست آوردند، در نهایت با تک گل شیمبا از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید.

فولاد که مالکیت ۷۴ درصدی در نیمه نخست داشت، چندین موقعیت را به روی دروازه حریف اردنی خلق کرد ولی با بدشانسی راهی به چارچوب دروازه پیدا نکردند و در آخرین دقایق بازی در نیمه نخست بود که توسط شیمبا از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.

در نیمه دوم شاگردان نکونام با حفظ نتیجه و بستن روزنه های تهاجمی حریف، سه امتیاز حساس را کسب کردند تا پس از متوقف کردن السد، با این پیروزی ۴ امتیازی شده و یکی از مدعیان اصلی صعود به دور بعد شوند. سه امتیاز بسیار حساس و شیرین برای نکونام و فولاد که می تواند در ادامه راه به کار آنها بیاید.

درخشش اخباری، امید تراکتور را زنده نگه داشت

تیم فوتبال تراکتور ایران با درخشش دروازه‌بان خود برابر شارجه امارات میزبان به تساوی بدون گل دست یافت.

دو تیم فوتبال تراکتور ایران و شارجه ایران از ساعت ۲۲:۳۰ در امارات و در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با  با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید تا تراکتور به دومین تساوی پیاپی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

تیم میزبان یعنی شارجه بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. آن‌ها در ۵ دقیقه اول یکی دو موقعیت توسط کایو و شکوروف ایجاد کردند که با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۴۰ کایو یک فرصت تک به تک را در مصاف با اخباری از دست داد.

در ۱۰ دقیقه پایانی این دیدار، شارجه فشار بیشتری را روی خط دفاع تراکتور آورد و سعی کرد با نفوذ از سمت راست دروازه نماینده ایران را باز کند. با این حال تلاش دو تیم تا پایان ۹۰ دقیقه فایده نداشت و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تراکتور با این تساوی ۲ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و شارجه نیز با ۴ امتیاز در رده نخست جدول این گروه قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.