۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 748254

در دقایق پایانی دیدار تماشایی دو تیم اورتون و تاتنهام بود که هری کین، ستاره انگلیسی و گلزن اسپرز به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد. تنها هشت روز تا دیدار فینال جام اتحادیه بین تاتنهام و منچسترسیتی باقی مانده و غیبت احتمالی هری کین بدترین خبر ممکن برای ژوزه مورینیو و تیمش است.

معمای هری کین برای فینال و انتقال

به نقل از گاردین، دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی در حالی در دیدار فینال جام اتحادیه برابر هم قرار می‌گیرند که تاتنهام بیش از یک دهه است که جام نبرده و امیدوار است با هدایت مورینیو قهرمانی در یک جام را بدست بیاورد.

از طرفی منچسترسیتی نیز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و دوست دارد یک جام دیگر به افتخارات خود اضافه کند.

هری کین مقابل اورتون گل شماره ۲۰ و ۲۱ خود را در این فصل لیگ برتر در استادیوم گودیسون پارک به ثمر رساند، اما خطای ریچارلیسون روی پای این بازیکن در دقایق پایانی منجر به مصدومیت هری کین شد.

با این حال مورینیو و کادرپزشکی تاتنهام اعلام کردند به نظر نمی رسد این مصدومیت مانع حضور کین در فینال جام اتحادیه شود و تمام تلاش خودشان را خواهند کرد تا او بتواند در این دیدار به میدان برود.

اگر کین به فینال برسد تقابل او با گواردیولا نکات جالبی را در برخواهد داشت؛ چرا که هری کین تنها گزینه پپ گواردیولا برای پر کردن جای خالی سرخیو آگوئرو در این تیم است.

به نظر می‌رسد خرید این مهاجم اولویت اول سیتی برای تابستان باشد؛ چرا که این باشگاه ۹۰ میلیون پوند برای خرید او کنار گذاشته است. این در حالی است که تاتنهام به این سادگی حاضر به فروش بازیکن گلزن خود نیست.

حتی گفته شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به جذب این بازیکن علاقه‌مند است اما اکنون ایندیپندنت مدعی شده که این ستاره گلزن ترجیح می‌دهد که در صورت جدایی از تاتنهام، به کار خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.